Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:wat ik niet begrijp is dat ze dan wel snel zijn met het sluiten van een topic,terwijl ik weleens meemaak dat iemand finaal word afgemaakt en ondanks temmen het pagina's door kan gaan,en als ik een berichtje plaats op HAW van mooi paard,dat het dan weg is voordat de TS het kan lezen....ach ja...
geerke schreef:wat ik niet begrijp is dat ze dan wel snel zijn met het sluiten van een topic,terwijl ik weleens meemaak dat iemand finaal word afgemaakt en ondanks temmen het pagina's door kan gaan,en als ik een berichtje plaats op HAW van mooi paard,dat het dan weg is voordat de TS het kan lezen....ach ja...
Bluem schreef:ik zag geen geopend topic over dit onderwerp. Vandaar dat ik er 1tje geopend had. Kon mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik de enige was die de verandering niet echt een verbetering vind.Topic 1001, daarom schrijf ik mijn mening niet meer neer, gaat toch op slot.
Bluem schreef:Nu ga je trouwens toch als antwoord krijgen dat je complimentjes maar op ITP moet geven, daar mag dat wel.......
Cynn_x schreef:Bluem schreef:Nu ga je trouwens toch als antwoord krijgen dat je complimentjes maar op ITP moet geven, daar mag dat wel.......
Dus op HAW mag je enkel nog afkraken?
miss_lizje schreef:Echt he. Ik had een compliment gemaakt naar iemand hoe mooi haar beenhouding was,
maar ze moest proberen niet naar beneden te kijken.
Je raad het al kreeg een ow dat ik allen rijtechnisch commetraar mocht geven
runningkawa schreef:Wat mij wel positief opvalt dat er veel minder topics zijn met 7 pagina's aan gescheld.
Nu word er netter verwoord wat er mis is.
Dus netjes zeggen wat er loos is kan dus wel en geeft een positiever topic.
Wel vind ik het jammer dat complimentjes niet mogen, dat is toch ook wel een positief bericht.
Want dan krijg je berichtjes als druk je hakken wat meer uit of let op je handen.
runningkawa schreef:Wel vind ik het jammer dat complimentjes niet mogen, dat is toch ook wel een positief bericht.
Want dan krijg je berichtjes als druk je hakken wat meer uit of let op je handen.