en heb even verder gekeken of dat bij meerdere mods ook was (dit viel me toevallig op) maar verder geen kunnen vinden die dat ook heeft. Maar hoe kan dat? 
en ben ik de enige die dat ziet?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en heb even verder gekeken of dat bij meerdere mods ook was (dit viel me toevallig op) maar verder geen kunnen vinden die dat ook heeft. Maar hoe kan dat? 
Geen idee hoe het kan.

en ik vond 't zo vreemd

[RT-P] Praktijkproblemen ik vind 't maar raar 
maar ik vraag me toch af wat dat dan precies is
(ook als is het niet zo belangrijk natuurlijk
pure nieuwschierigheid)
Denise schreef:Ik denk dat ik weet hoe dat komt. Die topics die ze gestart hebben, zijn gestart toen ze nog geen mod waren (gok ik). Daarom staan ze er nog in het zwart (nouja blauw).
Of zit ik fout?
want die topics kunnen alleen gemaakt worden door mods
en aan de ene kant staat dan eerste bericht van *mod huppeldepup* in het blauw bijv. en laatste bericht van *mod huppeldepup* in het groen en het is dezelfde mod (want dat is dan zo'n topic waar een slotje op zit) 
:Ibbel schreef:In het topic dat Casperrr aanhaalt staat trouwens wel het antwoord van Bart: dat de namen van mods/mids/beheer etc in de overzichtspagina's in kleur zijn is redelijk recent ingevoerd. De topics van mods waarbij hun naam in het blauw staat zijn van voor die datum.
Ibbel schreef:Dat zei ik:
Ibbel schreef:In het topic dat Casperrr aanhaalt staat trouwens wel het antwoord van Bart: dat de namen van mods/mids/beheer etc in de overzichtspagina's in kleur zijn is redelijk recent ingevoerd. De topics van mods waarbij hun naam in het blauw staat zijn van voor die datum.
eknein schreef:Heeft ze het geplaats voordat ze mod werd? Dan blijft het in de oude kleur staan toch?
Ibbel schreef:Nee het klopt niet, want ik weet dat ik die topics als mod heb geopend
Maartje1990 schreef:eknein schreef:Heeft ze het geplaats voordat ze mod werd? Dan blijft het in de oude kleur staan toch?Ibbel schreef:Nee het klopt niet, want ik weet dat ik die topics als mod heb geopend
. Niet goed gelezen
.