Reactie op Tem?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Reactie op Tem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:21

Ik vraag me af, of het knopje "Houdt mij op de hoogte" bij een tem ook echt in werking gaat als je deze aanklikt. Ik heb vorige week zeker een stuk of 8 keer getemd, en bij elke Tem aangegeven dat ik op de hoogte gehouden zou willen. Echter heb ik niks gehoord.

Of is het knopje daar niet voor?

plotie

Re: Reactie op Tem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:23

Ik heb dit ook opgemerkt.
Heb ook al een paar keer getemt en de optie aangeduid, maar nooit iets van gehoord ...
Raar

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:23

Jahoor, daar is dat knopje voor Lachen
Je kunt de reactie op je TEM zien via gebruikerspaneel -> tip een mod -> gesloten meldingen. Als jouw TEM nog bij open meldingen staat staat hij nog in de wachtlijst en kun je later nog eens kijken. Heb je wel reactie gevraagd maar niet gekregen dan kun je de mod die jouw tem gesloten heeft een PB sturen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:24

Op alle 9 mijn pb's? Ik lijk wel gek.. Mod moet gewoon goed zijn werk doen.. die knop zit er niet voor niks.

Edit : Ik zie dat er gereageerd is, op elke PM krijg ik namelijk "Bedankt voor je tem. We zijn er mee bezig."

Is dat alles?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:27

Reacties zijn uitsluitend volgens bovenstaand riedeltje te zien, je krijgt er dus geen PB over of iets dergelijks Lachen
Wat je kunt doen is de moderator in kwestie een algemene PB sturen over dat je het wel had aangevinkt maar geen reactie hebt gekregen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:29

Ik heb wel een reactie gehad, maar "Bedankt voor je Tem, we zijn er mee bezig" vind ik nu niet bepaald de reactie waarop je zit te wachten als je getemd hebt.

Lijkt mij niet precies de bedoeling van een Tem knopje. Zeker niet dat je dan ook nog eens achter je eigen Tem aan moet gaan bij een Mod.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:33

TEMmen is om een topic/post bij de mod onder de aandacht te brengen. Met zo'n reactie is het dus duidelijk goed gelukt Lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:35

je moet heel ingewikkeld naar gebruikers[paneel, dan ergens links op klikken, en dan weer ergend links voor je reacties, maar staat vaak niks zinnigs, en ik vind t maar een ingewikkeld gedoe!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:50

BCS schreef:
Ik heb wel een reactie gehad, maar "Bedankt voor je Tem, we zijn er mee bezig" vind ik nu niet bepaald de reactie waarop je zit te wachten als je getemd hebt.

Lijkt mij niet precies de bedoeling van een Tem knopje. Zeker niet dat je dan ook nog eens achter je eigen Tem aan moet gaan bij een Mod.

Wat verwacht je dan? Een bos bloemen?

Soms krijg ik geen reactie en soms een bedankje. Dit is de langtse zin die een MOD bij mij geschreven heeft; Bedankt voor het melden. Deze gebruiker heeft een enkele reis richting de mesthoop gekregen. Mickey

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:04

Als je aanvinkt krijg je altijd een reactie. Dit kan inderdaad zijn dat we er mee bezig zijn. Dit betekent dat er achter de schermen over gesproken wordt, omdat 1 mod afzonderlijk in dat geval geen beslissing kan en mag nemen. En dus ook geen antwoord kan geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:05

Nee, ik wil weten wat er voor actie ondernomen is, lijkt me heel duidelijk?

Ik hou niet van bloemen, en zeker niet van veren.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:07

Je kan zoveel willen maar hun acties hoeven ze niet te overleggen met de gebruikers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:08

Evelli schreef:
Je kan zoveel willen maar hun acties hoeven ze niet te overleggen met de gebruikers

Waar is die knop dan voor?

Blue_Eyes

Ja, maar volgens mij krijg je dat ook niet altijd te horen omdat de Mods je dat niet altijd mogen vertellen. Als jij iemand TEMt en hij krijgt een OW, dan vertellen de mods dat echt niet aan jou.

Keet

om de mods op de hoogte te brengen van dingen die bijv. tegen de regels zijn of verkeerd zijn.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:10

Die knop zit daar in ieder geval niet voor acties als 'Hij plaagt mij, ik TEM en dan wil ik horen dat hij een OW heeft gehad'! Beheer gaat ervanuit dat als je oud genoeg bent om te bokken, je ook oud genoeg bent om daarmee om te gaan Knipoog

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:10

Ik zal mezelf even quoten.
Amanda schreef:
Als je aanvinkt krijg je altijd een reactie. Dit kan inderdaad zijn dat we er mee bezig zijn. Dit betekent dat er achter de schermen over gesproken wordt, omdat 1 mod afzonderlijk in dat geval geen beslissing kan en mag nemen. En dus ook geen antwoord kan geven.

Verder bespreken we inderdaad geen sancties. Dat is ook niet nodig. Op de lijst met uitgedeelde bans en waarschuwingen kun je het eea zien en verder zal er in sommige situaties ook een moderatoropmerking geplaatst worden.
Daaraan, en aan de reactie op je tem, kun je zien dat we er dus daadwerkelijk iets mee doen.
En soms kost het overleg wat meer tijd en zal de actie dus ook wat later te zien zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:13

Blue_Eyes schreef:
Ja, maar volgens mij krijg je dat ook niet altijd te horen omdat de Mods je dat niet altijd mogen vertellen. Als jij iemand TEMt en hij krijgt een OW, dan vertellen de mods dat echt niet aan jou.

Je moet geen woorden in mijn mond gaan leggen, want je ziet mij nergens over een OW praten...
Daar gaat het hier ook helemaal niet om.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:50

Dat lijkt me een voorbeeld, wat Blue_Eyes zegt.

Het is gewoon zo dat niet heel bokt het recht heeft om te weten wat iemand voor sanctie of iets dergelijks heeft gekregen.

Vind je een bedankje dan niet genoeg? Meestal kun je in een topic wel zien wat er is gebeurd, of het bijvoorbeeld gesloten of verplaatst is. Is er een andere kwestie, bijvoorbeeld ruzie of iets anders wat tegen de regels is, dan kun je daarop temmen, maar moet je dan per sé weten wat er gebeurd is?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:57

Dat was inderdaad een voorbeeld. Wat wil je dan horen?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:02

Ik heb wel vaker een hele uitleg gehad hoor Clown Vaak is het inderdaad:
We gaan er naar kijken
Bedankt voor je Tem
We zijn ermee bezig

Maar soms krijg ik een heel verhaal terug met een uitleg over hoe het zit. En dan niet ingaande op sancties of iets dergelijks, maar meer uitleg van de toepassing van de Boktregels op dat specifieke topic.
Dus waarom iets wel of niet gedaan kan worden.

Quest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:11

Ik heb op 19-6 getemd, maar heb nog geen eens het berichtje "bedankt voor je Tem" gekregen......is hij dan al wel in behandeling genomen?

@ BCS: ik had dat onderwerp in gebruikerspaneel ook gevonden, maar zat eigenlijk met hetzelfde!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:13

Wat een onzin. Waarom is "Bedankt voor je TEM. Ik heb het aangepast." oid niet genoeg? Dan kun je zelf meteen kijken naar het topic waarin je hebt getemd of er is gebeurd waarop jij hebt geTEMd.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:17

Als het topic onder gesloten tem's staat is hij behandeld.
staat hij nog bij open dan is hij nog niet behandeld

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:22

Je kunt toch in het topic kijken hoe het is afgelopen? Je temt om het onder de aandacht te krijgen van een mod.
Als iedere mod, helemaal moet uitleggen hoe ze het aan gaan pakken. zijn ze al een kwartier verder voor ze er aan kunnen beginnen..