Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Carmenn_ schreef:Omdat je er wel veel aan kunt hebben, ervaringen kunt bekijken en vergelijken.
Als je naar de winkel belt krijg je meestal ''een verkooppraatje''.
Google word je vaak wel wijzer van, maar hier nog een stukje wijzer. Ik heb nog nooit een topic gezien waarin ze vroegen hoelaat die en die winkel open is, want dat word in centrale topics gevraagd. Net als over die bus, en over dat verkopen.
Edit: Dat verkopen, je kan wel uren gaan rijden voor de ene winkel en dan hebben ze het niet. Je kan inderdaad bellen, maar als je ze niet te pakken krijg..
Miss_Montana schreef:Maar wat ik nog irritanter vind zijn de mensen die een gewond (huis)dier hebben en een topic gaan openen en foto's ervan in het topic gaan zetten. Of mensen die een topic openen over een ziek paard en niet de DA bellen maar het liever aan mensen achter een beeldschermpje gaan vragen. Bel dan toch de dierenambulance of dierenarts, snap het écht niet dat mensen een topic en foto's belangrijker vinden dan het dier de zorg te geven die het nodig heeft
Lynn_Nikita schreef:als een vraag gesteld word om ervaringen te delen, prima, doe ik zelf ook
maar kwam net in 5 minuten al 3 topics tegen over of je een praam kan kopen bij een bepaalde winkel, wat te doen met defecte gsm en nog een vraag wat je makkelijk zelf kon opzoeken
dat bedoel ik
bel gewoon de winkel op, nemen ze niet op, wacht je 10 minuten en probeer je het nog eens....
Carmenn_ schreef:Lynn_Nikita schreef:als een vraag gesteld word om ervaringen te delen, prima, doe ik zelf ook
maar kwam net in 5 minuten al 3 topics tegen over of je een praam kan kopen bij een bepaalde winkel, wat te doen met defecte gsm en nog een vraag wat je makkelijk zelf kon opzoeken
dat bedoel ik
bel gewoon de winkel op, nemen ze niet op, wacht je 10 minuten en probeer je het nog eens....
Lang leven de TeM!
Carmenn_ schreef:Dat is irritant, maar mensen die de DA al gebeld hebben en dan een VVDD neerzetten, dat snap ik nog.
En echt een ziek paard, dat is idd dom, dan bel je gelijk de DA. Maar wat als je echt twijfel? Dan snap ik het ook nog een beetje.
Carmenn_ schreef:Miss_Montana schreef:Maar wat ik nog irritanter vind zijn de mensen die een gewond (huis)dier hebben en een topic gaan openen en foto's ervan in het topic gaan zetten. Of mensen die een topic openen over een ziek paard en niet de DA bellen maar het liever aan mensen achter een beeldschermpje gaan vragen. Bel dan toch de dierenambulance of dierenarts, snap het écht niet dat mensen een topic en foto's belangrijker vinden dan het dier de zorg te geven die het nodig heeft
Dat is irritant, maar mensen die de DA al gebeld hebben en dan een VVDD neerzetten, dat snap ik nog.
En echt een ziek paard, dat is idd dom, dan bel je gelijk de DA. Maar wat als je echt twijfel? Dan snap ik het ook nog een beetje.
Carmenn_ schreef:@ Miss_montana, nee dat kan niet idd!
@ Lynn_Nikita, ze kunnen wel een beetje schatten, ze zien op foto's en hebben al wat zelf meegemaakt. Ze zijn géén arts. Maar als iemand meningen wil hebben?
Ikzelf zou soieso gelijk de DA bellen. Maar ergens (ver weg) snap ik het wel. ';)
EDIT; je gaf al eerder een andere reactie.
Maar je hebt ergens wel gelijk, alleen zijn er ook vaak wél nuttige topics!
Crocus schreef:Zie ook http://www.justfuckinggoogleit.com
![]()
Relatief nieuw hier, dus: wat is TeM ? En wat VVDD ? Dank !
Chiqa schreef:Chiqa @ [FZ] Staan toch wel veel topics verkeerd/dubbel?
Heb dr onlangs nog een "beklag" topic over geopend hier
op Forumzaken, wel op blijven letten he?![]()
Ik ben het met je eens hoor sommige mensen gebruiken gewoon standaard de zoekmachine
niet even, ik tem ze vrijwel direct met wat linken die volgens mij iedereen zelf ook vinden kan.