Topic verdwenen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Topic verdwenen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 00:52

Het valt me net op dat er een topic verdwenen is. Het ging om een topic van een nog zeer nieuw lid op dit forum. Ze ging "morgen" een hengst (Arabier/NRPS, niet zadelmak, 3 jaar) kopen en had verder geen ervaring met hengsten. Wel wilde ze de hengst naar ik begreep zelf in gaan rijden. De stalhouder had d'r verteld dat ze hier wel eens problemen mee zou kunnen krijgen...

Vanzelfsprekend is haar door een aantal Bokkers (overigens naar mijn idee op nette wijze!) en onder andere door mij verteld dat ze er misschien verstandig aan deed een ander paard te zoeken omdat dit geen al te slimme zet zou zijn.

MAAR: nu zie ik plotseling dat dit topic helemaal is verdwenen??? Wat is dit nu weer voor belachelijke gang van zaken?

Mocht het richting Mesthoop zijn gegaan: Zou desbetreffende mod me wellicht kunnen uitleggen waarom dit is gedaan? Iksnappumechtniet en ben eigenlijk wel zeer nieuwsgierig hoe dit afgelopen is!!! Verward

melkbus

Re: Topic verdwenen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 01:07

Volgens mij is ze een nieuw topic begonnen met als titel "lastige hengst"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 01:19

Zal ik eens naar zoeken... Begint het gedonder nu al ja?

Maar dan blijft toch het punt: als ze een nieuw topic begint, waarom verdwijnt haar oude topic dan zomaar?

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 01:21

Het zou kunnen zijn dat er getemt is en het topic door een moddie verwijderd is (als het bv om een SA gaat)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 01:22

Ir111 schreef:
Het zou kunnen zijn dat er getemt is en het topic door een moddie verwijderd is (als het bv om een SA gaat)?

Maar dan nog worden er toch niet zomaar topics verwijderd? Als het een SA is ofzo, kan ik me een slotje voorstellen. Maar niet dat het topic zomaar verdwijnt.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 01:23

Volgens mij, weet niet zeker, verdwijnen rel topics met een slotje naar de mesthoop waar je ze dus niet meer lezen kunt. Weet natuurlijk niet of dit een potentieel rel topic was, ik kan het nl niet lezen! Clown

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 01:24

Hoe heette dat topic dan,
je hebt trouwens een hele leuke avatar, dit is poep Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 01:28

Dapy schreef:
Hoe heette dat topic dan,
je hebt trouwens een hele leuke avatar, dit is poep Haha!

Volgens mij heel simpel iets als "Arabier/NRPS hengst" of "Arabier/NRPS kopen" of "Arabier hengst kopen" ofzo.
Weet wel dat het topic verkeerd stond, heb er op getemd...

Hey wacht eens, eens ff in m'n TEMs kijken...

CHECK!

"Arabier / NRPS" heette het topic. Stond duidelijk verkeerd (Aangespannen terwijl het ging om aanschaf paard), dus daar op geTEMD.
De mod heeft het topic toen gesloten "omdat de TS nog niet mocht posten waar het topic wel hoorde" (EA ofzo denk ik dan..?), plus ze zou even met haar collega's bespreken, maar er staat niets over het verwijderen van het gehele topic verder.

Tanja, zou je hier opheldering over kunnen geven? Lachen

Edit: Tanja even een PM gestuurd om haar op dit topic te wijzen. En nu ga ik slapen. Lachen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-06-08 01:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 01:31

Maar als je ergens mag kan posten kan dat toch nog niet, of wat bedoel je Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 01:32

Dapy: op bijvoorbeeld EA mag je pas posten na 25 nuttige paardgerelateerde posts. Dus ik vermoed dat het topic in kwestie eigenlijk op EA thuis hoorde ofzo (hoewel ik eigenlijk zelf niet zo goed weet waar ik het zou plaatsen).. De TS was nog een heel "jong" lid, had echt nog maar een paar posts ofzo.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 01:43

Aha zo, ik dacht dat ze echt gepost had waar het oorspronkelijk nog niet kon, maar door een fout was gebeurt Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 06:51

Even een berichtje van mij, ik heb dit topic gelezen maar moet zo weg, ik ga vanmiddag kijken of ik het topic kan vinden waar het om gaat en wat daar mee aan de hand was.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 07:50

Nouks als je in je temlijst kijkt zie je als 1ste 2 letters waar het topic naartoe is verplaatst.
Had op hetzelfde topic getemd en bij mij staan er nu MH voor, dus is het idd naar de mesthoop..

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 08:05

hu temlijst? jongens leg eens uit?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 08:10

Gebruikerspaneel rechtsbovenaan

daarna links onderaan tip een mop
Gesloten meldingen zie je wat er gebeurd is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 08:29

Echwel: ah inderdaad. Daar had ik nog niet naar gekeken... Nou ja, dan is dat inmiddels duidelijk, nu de reden nog (want voor zover ik weet worden er normaal géén hele topics verwijderd).

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:11

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:14

Craignethan schreef:
Ik zou juist graag willen zien dat alle topics van SA's, pennyaccounts en spamaccounts zoals b.v. deze: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=21&t=951085 verwijderd zouden worden. Dan is er al snel geen lol meer aan Knipoog

dat topic krijg ik niet te zien, daar heb ik geen permissie voor, staat er dan...

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:16

Dan hebben ze hem dus net verwijderd! OK dan! (stond eerst alleen op slot).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:44

Craig: in het geval dat hier sprake was van een rel-, schaduw- of penny-account zullen we dat vanavond wel horen van Tanja... Maar gezien de wijze waarop werd gereageerd in het topic, vermoed ik eigenlijk dat het daadwerkelijk om een minder-handige-actie ging...

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:45

Ik denk wel dat het zoiets is. Het nieuwe topic over de lastige hengst is nl ook verdwenen nu. Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:49

Topics gestart door SA's (meestal gefrustreerde permanent gebande bokkers) gaan altijd in zijn geheel naar de mesthoop. En terecht. Ja

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 15:01

Ik heb even opgezocht om welk topic het gaat, dit topic staat idd op de MH.
De reden hiervoor is dat het wel degelijk uit de hand aan het lopen was in dat topic en dan is het niet vreemd dat het topic naar de MH verplaatst wordt. Ook stond het topic niet op de juiste plek. Het verplaatsen naar de MH is overigens met medeweten van de TS gebeurd, zij heeft van mij een pb gehad met uitleg.
Verwijderd is het topic dus zeker niet, topics worden voor zover ik weet nooit verwijderd, hooguit verplaatst naar de MH maar ik kan wel begrijpen dat dit als verwijderen wordt gezien omdat het niet meer openbaar zichtbaar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 19:48

Tanja, normaal gesproken wordt een topic dat "uit de hand loopt" toch gesloten en niet klakkeloos richting Mesthoop gestuurd?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 21:16

Niet klakkeloos nee, zoals ik al zei is het topic met medeweten van de TS verplaatst.