Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liezel1 schreef:Er is een topic hierover op slot gegaan...
Bluem schreef:Ik stoor mij vooral aan het feit dat er echt alleen heel rijtechnisch commentaar mag gegeven worden. Denk dat er zat mensen zijn die graag horen dat het er mooi/leuk uit ziet ook wel, daarnaast beschikt niet iedereen over de kennis om daar echt verder op in te gaan. Om dan zo'n reactie's telkens per pb te sturen, nogal een gedoe.
Hevonen schreef:Bluem schreef:Ik stoor mij vooral aan het feit dat er echt alleen heel rijtechnisch commentaar mag gegeven worden. Denk dat er zat mensen zijn die graag horen dat het er mooi/leuk uit ziet ook wel, daarnaast beschikt niet iedereen over de kennis om daar echt verder op in te gaan. Om dan zo'n reactie's telkens per pb te sturen, nogal een gedoe.
Als je commentaar wil voor de leuk mag je nu ook je foto's op ITP zetten
Gwen schreef:[FZ] [Dienstmededeling] Veranderingen op HAW en de fotofora
Eventjes de beginpost en de slotpost van Bart lezen, in die laatste post kun je ook lezen dat er na een maand een evaluatie zal plaatsvinden.
En verder: geef het eventjes de kans om te wennen. Het is best een grote verandering, dat is nooit makkelijk in het begin, maar na een tijdje kun je pas echt goed zien wat er wel en wat er niet goed werkt, vandaar ook die eerste evaluatie na een maand.
Bluem schreef:Ik stoor mij vooral aan het feit dat er echt alleen heel rijtechnisch commentaar mag gegeven worden. Denk dat er zat mensen zijn die graag horen dat het er mooi/leuk uit ziet ook wel, daarnaast beschikt niet iedereen over de kennis om daar echt verder op in te gaan. Om dan zo'n reactie's telkens per pb te sturen, nogal een gedoe.
Hevonen schreef:Het is ook nooit goed he
Toen die regels er nog niet waren was het aldoor zo van : Ja typisch Bokt weer altijd commentaar overal op.
Zijn er nu meer regels gekomen is het weer niet goed!
Hier gaat de sfeer pas van omlaag van al die klaagtopics..