Wanneer welk topic op slot???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Wanneer welk topic op slot???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 15:43

Even een topic omdat ik me ergens aan erger en me serieus wat afvraag....

Als er een topic ergens over gaat, en iemand opent een topic over hetzelfde onderwerp, dan wordt deze laatste gesloten.. toch?
Mooi, prima niks aan de hand. Maar als er nu al een topic bestaat en iemand opent een paar dagen later een soort gelijk topic die wat meer reacties heeft/krijgt... waarom wordt dat 1e topic dan gesloten??? Verward We hadden het daar nl ook nog over dat onderwerp, alleen werd er wat minder gereageert, dat niet betekend dat we die "discussie" die erg rustig aan toe ging, ten einde liep!

iefke

Re: Wanneer welk topic op slot???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 15:54

Gaat dit over één bepaald topic of gebeurt het vaker?

Want ik heb je net per pb gezegd dat ik had misgekeken en het topic weer heb geopend Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 15:55

Het gebeurd idd wel eens dat topics die jonger zijn, maar met beduidend meer reacties, een prettigere discussie, een discussie die beter loopt etc open blijft en een ouder topic op slot gaat. Maar dat is meer uitzondering dan regel, in principe gaat gewoon het recentste topic op slot Lachen

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 16:03

iefke schreef:
Gaat dit over één bepaald topic of gebeurt het vaker?

Want ik heb je net per pb gezegd dat ik had misgekeken en het topic weer heb geopend Lachen

Dat gebeurd wel vaker, en wat jij net deed was voor mij de "druppel/aanstoot/reden" of hoe je het ook wilt noemen om het hier dus even te vragen!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 16:06

'Wat jij net deed' zal ongetwijfeld modwerk zijn geweest. En ook wij blijven gewoon mensen en mensen kunnen nou eenmaal fouten maken. Beetje vriendelijker mag dus wel... Lachen

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 16:41

Sylvia schreef:
'Wat jij net deed' zal ongetwijfeld modwerk zijn geweest. En ook wij blijven gewoon mensen en mensen kunnen nou eenmaal fouten maken. Beetje vriendelijker mag dus wel... Lachen

Allemachtig zeg, hoe moet ik het dan zeggen... de handeling die jij/u net uitvoerde???? Nagelbijten / Gniffelen

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 17:02

hmm je reageerd wel een beetje overdreven Uthrick..snap dat je gefrustreerd bent maar zij zijn toch ook gewoon mensen.
zonder hen was dit hele forum een grote bende geweest waarschijnlijk, beetje meer respect mag ook wel Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:42

Verward Dit had je toch ook gewoon met Iefke af kunnen handelen of desnoods een andere mod/mid kunnen inschakelen???
Beetje overdreven om dit zo ff neer te gooien,... Scheve mond

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 15:25

En als jij het hele topic had gelezen, en dus ook mijn antwoord op de vraag van Iefke, dan had je geweten dat jouw opmerking onnodig is Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 16:52

Nee hoor,... ik zie nog steeds niet waarom mijn post onnodig is Knipoog
Je moet eens wat minder gefrustreerd reageren zoals anderen hier ook al zeggen Lachen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 19:22

De antwoord op de vraag is toch gegeven?
En volgens mij is daarbij het probleem opgelost??

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 19:44

Cyntje schreef:
Nee hoor,... ik zie nog steeds niet waarom mijn post onnodig is Knipoog
Je moet eens wat minder gefrustreerd reageren zoals anderen hier ook al zeggen Lachen

* Zucht *

Oke ik ga het proberen uit te leggen, of het lukt is een 2e ....

Iefke vraagt of het om dat ene topic gaat, omdat zij mij daar al uitleg in heeft gegeven. Mijn antwoord daarop is nee, het komt wel vaker voor dus vandaar dat ik mij afvroeg wat de regels daarin zijn.
Dáár gaat/ging het over en níet specifiek over het topic waar jij nu op doelt. Snap je het nu??? Daarbij 'moet' en doe ik niks op commando Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 19:53

imo vraagt Uthrick hier een fatsoenlijke vraag op een fatsoenlijke manier.
Ik heb me namelijk weleens hetzelfde afgevraagd...en omdat zij het nu weer heeft"zien"gebeuren,vraagt ze in algemeenheden de geldende regels na.
Lijkt mij niet zo vreemd hoor.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 20:00

Dank u!!!! Eindelijk iemand die mij snapt en niet zegt dat ik gefrustreerd ben.
Merk alleen wel dat áls je een keer commentaar hebt op een MODje, je dan bij verschillende bokkers gigantisch tegen het zere been schopt. En néé ik bedoel hiet niet een specifiek iemand mee, maar gewoon over het algemeen gezien.
Sommige bokkers hebben de MODjes nogal op een voetstuk, nou.... naar mijn idee zijn het gewoon medebokkers met toevallig een groene of wat kleur dan ook naam die in een vrije tijd voor de lol een extra taak op bokt hebben, maar hey... als zij van de wc komen ruikt het ook niet naar rozenblaadjes hoor Clown ( tenzij ze daarna w.c. spray gebruiken Pling )

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:03

Ik had ookk nog een vraag; Ik had een topic geopend om een cadeau te vinden voor m'n zus, het wordt gesloten en werd oorgewezen naar het centrale cadeau topic maar daar waren links naar voor speciale personen, dus ik schrijf daar een reactie op (topic was wel al wat ouder) en dan wordt het topic gesloten dus nu ben ik nog steeds niet verder..

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:11

Naja ben het er inderdaad wel mee ééns dat de MODS door sommige bokkers echt als heilig beschouwt worden enkel door een gekleurde gebruikersnaam. Ook MODS maken fouten en nou is het niet zozeer dat zoiets even aan de schandpaal gezet moet worden, maar wel vind ik dat er best wat gezegt over mag worden als dit op een normale manier gebeurt.

Dus ook ik het het idee dat sommige bokkers de MODS als heilige beschouwen en het lijkt soms wel of er een beetje geslijmd word. Zo van hmmm ik doe maar heeeel aardig over de MODS dan maak ik grote kans om zelf ooit nog ééns MOD te worden door mijn liefhebbende en altijd brave karakter.

Echter vind ik dat deze zaak best onderling bij de MODS onder de aandacht gebracht had kunnen worden door Utrick, zeker omdat ze net een ''probleempje'' over dit onderwerp het gehad... Maar goed wellicht zullen er ook andere bokkers met dit probleem zitten dus zo verkeert is het nou ook weer niet of er een topic over te plaatsen.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:16

Ik heb me ook al vaak de logica afgevraagd... open je een nieuw topic, dan wordt dat gesloten onder mom van 'hier is al een topic over'. Ga je naar dat oudere topic, wordt dat gesloten wegens 'oud topic dus slotje'.

Ja hallo, wat moet je dan?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:35

Snoop_fan schreef:
Ik had ookk nog een vraag; Ik had een topic geopend om een cadeau te vinden voor m'n zus, het wordt gesloten en werd oorgewezen naar het centrale cadeau topic maar daar waren links naar voor speciale personen, dus ik schrijf daar een reactie op (topic was wel al wat ouder) en dan wordt het topic gesloten dus nu ben ik nog steeds niet verder..

@snoop_fan: Jouw geval kan ik me nog wel herinneren en ik vondt die slotjes wel terecht. Want de ideeen kun je op doen uit de links in de begin post. En voor vragen moet je in het centrale cadeau topic zelf wezen en daar dus stellen Knipoog

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 00:48

Utrick, het gaat me niet om het topic an sich, dat je commentaar hebt is je goed recht en dat mag ook op mods. De opmerking "wat jij net deed was voor mij de "druppel/aanstoot/reden" mag daarentegen wel wat vriendelijker Lachen

Zoals ik al eerder zei: mods zijn ook gewoon mensen met een leven naast Bokt en wij kunnen net zo goed fouten maken als jullie. Lachen

Enniewee... Terug ontopic Lachen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 01:01

utrick: ik vind ook dat je gelijk hebt hoor, ik zie het ook gebeuren

en tja commentaar geven op groen dat is schoppen tegen het verkeerde "groene" been Clown

Sylvia: ik heb de tekst van utrick nu meermalen gelezen en zie er niks onvriendelijks aan maar gewoon iets zoals zij dat voelt
het is maar net hoe jij het leest denk ik dan

overigens moeten wij wel vriendelijk zijn maar mag groen wel onvriendelijk zijn Verward
(krijg nu als antwoord dat dat niet zo is natuurlijk,maar heb nog wel een dik voorbeeldje liggen hoor! en overigens valt die echt niet anders op te vatten!)

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 07:20

Naadje, als jij vind dat 'groen' onvriendelijk tegen je is geweest, neem dat dan gewoon op met de mod in kwestie... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 07:55

Ik snap echt niet over welk woord van uhtrick jij valt,sylvia.
Er staat geen enkel woord in wat niet netjes is,maargoed meningen verschillen kennelijk.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 08:07

Ik val nergens over Lachen Ik vind alleen dat de toon wel wat vriendelijker mag en dat vind ik gewoon als user zijnde Lachen
Maar goed, daar gaat het topic verder niet over...

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 08:13

Ik vind dat de MODs wel met een beetje respect behandeld mogen worden! Zonder hen zou deze site helemaal niet kunnen bestaan zoals die nu is!

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:18

silfie35 schreef:
Ik vind dat de MODs wel met een beetje respect behandeld mogen worden! Zonder hen zou deze site helemaal niet kunnen bestaan zoals die nu is!

Nee, maar zonder de zwartjes ook niet, dus dat is ook onzin.

TS, vind dat je helemaal gelijk hebt hoor.