Hebben jullie nou voordat jullie mod waren nooit een ban ofzo gekregen?
Of een waarschuwing?
En als je wel ooit een ban had gekregen, was je dan nu geen mod geweest?
Ik vraag dit gewoon omdat ik nieuwschierig ben.

Gr Kirsten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elanor schreef:Dat heb ik dus twee keer voor elkaar gekregeniemand die in het verleden wel eens wat verkeerd post op EA
Nerwen schreef:Als je ooit een OW hebt gehad, kan je best nog mod worden
Kir_Ples schreef:Beheerder Ime: Laatst bezocht: 14 dec 2007 15:07.
Klopt dat wel?
crossmonster schreef:Kir_Ples schreef:Beheerder Ime: Laatst bezocht: 14 dec 2007 15:07.
Klopt dat wel?
Die komt toch eik nooit op het forum?
xKatleentjex schreef:Nerwen schreef:Als je ooit een OW hebt gehad, kan je best nog mod worden
Wij weten er alles van.
Pel schreef:hoe worden mods eigenlijk mods? denk dat het allemaal bekenden van elkaar zijn? of ze zitten al heel lange tijd op bokt dat het bekenden zijn geworden?
Kir_Ples schreef:Beheerder Ime: Laatst bezocht: 14 dec 2007 15:07.
Klopt dat wel?
Pel schreef:Nee hoor, ik ben laatst gewoon gevraagd en kende/ken eigenlijk niemand van de mods echt goed, zeker niet irl. Van vriendjespolitiek is dus in mijn geval geen sprakehoe worden mods eigenlijk mods? denk dat het allemaal bekenden van elkaar zijn? of ze zitten al heel lange tijd op bokt dat het bekenden zijn geworden?
Kir_Ples schreef:crossmonster schreef:Kir_Ples schreef:Beheerder Ime: Laatst bezocht: 14 dec 2007 15:07.
Klopt dat wel?
Die komt toch eik nooit op het forum?
Geen idee, maar ik vond het vreemd omdat ze beheerder is.
Sylvia schreef:Ik heb nog nooit een UN of een OW gehad (hoewel me dat af en toe een beetje verbaasd heeft), maar met een OW of een UN kun je in elk geval wel degelijk mod worden.
Het hangt er net vanaf waarvoor je die waarschuwing gekregen hebt en hoe recent dat was.
En ik kende ook veel van de mods niet hoorToevallig omdat ik een keer mee ben geweest op een teammeeting, maar ik kende op het moment dat ik gevraagt werd bijna niemand. Het zijn doorgaans gewoon mensen die positief opvallen in topics