Heb Respect voor elkaar !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Heb Respect voor elkaar !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 16:39

We moeten hier echt eens iets aan gaan doen.

Het is gewoon deprimerend om te bokken tegenwoordig.
Overal is er strijd. Discussie kan het niet meer genoemd worden. Nee ik zie steeds meer mensen die kosten wat kost hun gelijk moeten halen.

Het is gewoon te triest voor woorden.

Naturals tegen de gewone ruiters

Mensen die in het paranormale geloven tegen de genen die dit niet geloven.

Zo ontzettend jammer,bokt was vroeger zo ontzettend gezellig.
Maar het lijkt wel of iedereen hier zit om ff zijn frustraties kwijt te schelden,

MENSEN, DIT IS TOCH NIET DE REDEN WAAROM JE HIER KOMT??

Een goede discussie vind ik leuk, echt leuk en is ook gezond. Mensen gaan nadenken over hun manier van trainen etc.

Maar zoals het nu gaat,dat is toch over the edge ?

Komop, met zijn allen , wie doet er mee om vaker tot 10 te tellen.
Zelfs ik ben de laatste tijd erg netjes met mijn posts Haha! Omdat ik weet dat veel dingen anders over komen dan bedoeld.

Dus tel tot 10 en lees je posts een paar keer door voor je ze post in een discussie!

KOMOP, OP NAAR EEN BETER BOKT !

Barroco

Re: Heb Respect voor elkaar !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:42

Ik tel tot 10...

Clown
Nee hoor geintje, ik ben nooit zo van die verhitte discussie's dus doe er nooit aan mee, maar vind dat je helemaal gelijk hebt!
Alleen heb ik weinig hoop dat een topic er iets aan zal veranderen, maar nooit geschoten is altijd mis Lachen.

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:44

Helemaal mee eens! Dan opent iemand gewoon een topic voor info over iets ofzo en dan draait het zo vaak uit op verkeerde discussies...erg jammer!

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:44

Ik ga helemaal akkoord. Bokt is gewoon zo groot geworden dat het erg veel karakters naar zich toe trekt, en er beginnen echt te grote kliekjes te ontstaan... Kliekjes zijn er overal, maar er zijn erg veel mensen die hier slechts komen om rellen te doen ontstaan, ipv raad te geven en te helpen... Zo zijn er topics (ik ga ze niet opnoemen) waar TS gewoon compleet wordt uitgescholden terwijl TS om raad vraagt. Hoe stom de vragen ook zijn, raad = verbetering en dat is het enige dat telt. Alleen wordt dat op Bokt niet altijd meer begrepen...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:46

Ik doe ook mee!
Hoewel het moeilijk zou worden , en ik er vaak aan me heb gedaan. Knipoog
Maar ik wil dat toch veranderen. Ik weet niet hoe bokt eerst was. Maar als jullie zeggen dat het al gezelliger dan nu is. Doe ik mee!

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:46

Ik ben het helemaal met je eens.
Je ziet steeds vaker dat mensen jou commentaar niet acepteren, en beginnen te zeuren en blablabla.

Ik doe mee!

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:47

Ik ben het hier ook mee eens hoor!
Echt te belachelijk voor woorden; dat je een andere mening hebt - okee, maar ga een ander er niet op aanvallen dat hij/zij er niet hetzelfde over denkt.

Discussies zijn goed, maar (persoonlijke) aanvallen zijn nergens voor nodig.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:47

Citaat:
Je ziet steeds vaker dat mensen jou commentaar niet acepteren, en beginnen te zeuren en blablabla.

Ik doe mee!

Heb je het daarin over mij?
Dan ben ik erg blij dat je mij snapt... Ach gut

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 16:47

Mooi, we gaan gewoon een "maakboktbeterclan" oprichten Haha!

Nee maar serieus, als iedereen even wat meer naar zichzelf kijkt, dan word het al een stuk gezelliger Lachen

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:49

Lijkt me een leuke clan, vooral als het groter en groter kan worden. Haha!

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:50

Chikkie96 schreef:
Citaat:

Ik doe mee!

Heb je het daarin over mij?
Dan ben ik erg blij dat je mij snapt... Ach gut

?? Ik heb het over bokt in het algemeen. Dus niet over 1 bepaald persoon.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:51

crossmonster schreef:
Nee maar serieus, als iedereen even wat meer naar zichzelf kijkt, dan word het al een stuk gezelliger Lachen

Wat zeg je nu? Niets is leuker dan anoniem modder gooien via een forum! En de beste stuurlui zitten nu eenmaal achter een beeldscherm!

*grapje*

Ik ben het met je eens, in sommige topics reageer ik al niet eens meer omdat je al weet dat je een hoop gezemel over je heen gaat krijgen of zelfs gestalkt gaat worden via PB als jij je mening geeft.

Op naar een Beter Bokt!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:51

Oooh,. ik dacht al.. Hoe weet jij dat Haha!

Citaat:
Mooi, we gaan gewoon een "maakboktbeterclan" oprichten

Nee maar serieus, als iedereen even wat meer naar zichzelf kijkt, dan word het al een stuk gezelliger

Ja inderdaad. en ik zeg niet dat ik altijd netjes op bokt was. Knipoog

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:52

Tja...ik vind het nog wel meevallen. De mods grijpen in de erge (groffe) gevallen direkt in en een lekker heftige discusie vind ik altijd wel spannend. Waar ik me dan meer aan erger is sommige nieuwe leden die van begin af aan al liegen. ( om maar niet te spreken over het taalgebruik)

JorisDy

ik ook niet

Giolli
Zeg maar Ber!

Soms zit je ook echt gewoon na te denken of je wel hulp WILT vragen aan bokt. Omdat je gewoon als het ware"Bang"bentvoor botte reackties. en gezeik naar je hoofd.
Zooals mijn spelings fouten soms.. Mensen kunnen daarvan over de rooie gaan. Echt gewoon Eng soms..
Laatst bijgewerkt door Giolli op 04-05-08 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:53

Daar zeg je wat!
Het valt mij op dat mensen meteen met een oordeel klaar staan, en die ook zonder pardon verkondigen. Het zou inderdaad leuk zijn als iedereen zijn/haar post eens naleest en zich afvraagt hoe iets over komt (en hoe je het zelf zou vinden om een dergelijk commentaar in je topic te vinden..). Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je elkaar afbrandt of een trap na geeft..
Een discussie is leuk, en dan kan het er best hard aan toe gaan. maar elkaar bewust kwetsen, nee!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:54

Ik doe mee.
Net weer eens paar topic door zitten lezen waar geen discussie maar strijd werd gevoerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:55

En hier ben ik het dus helemaal mee eens! Goed beschreven! Ik doe helemaal mee! Er zijn bijna geen echte discusies meer, alleen maar strijd.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 16:55

aerdenhout1 schreef:
Tja...ik vind het nog wel meevallen. De mods grijpen in de erge (groffe) gevallen direkt in en een lekker heftige discusie vind ik altijd wel spannend. Waar ik me dan meer aan erger is sommige nieuwe leden die van begin af aan al liegen. ( om maar niet te spreken over het taalgebruik)

Nee klopt, daarom schreef ik al , en discussie vind ik heerlijk. Mits je goed onderbouwt reageerd. Niet klakkeloos boeeee roepen, omdat een andere koe dat ook doet Clown

Leden die liegen, bah geen respect voor, van mij meteen een permanente ban. Evenals mensen met een SA die steeds met die SA in hun eigen HAW topics positief commentaar geven, jawel heb er net zoeen gespot. Is toch te triest voor woorden.

Een paar jaar geleden was er een meiske dat zei dat ze heel erg ziek was, lag in het ziekenhuis etc. Bokkers kaartjes gestuurd ... wat denk je... blijkt ze niets te mankeren.. ze wilde aandacht ..

Ziek toch? Zij heeft er wat van geleerd, en alle bokkers van toen, zeer zeker ook.
Maar idd veel nieuwe leden zien er de lol wel van in, ze rijden minimaal Z en maken het meest verschrikkelijke mee...

Get a life

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 16:58

Chikkie96 schreef:
Soms zit je ook echt gewoon na te denken of je wel hulp WILT vragen aan bokt. Omdat je gewoon als het ware"Bang"bentvoor botte reackties. en gezeik naar je hoofd.
Zooals mijn spelings fouten soms.. Mensen kunnen daarvan over de rooie gaan. Echt gewoon Eng soms..

Ja of je krijgt op je kop omdat er al veel vaker om gevraagd is. Nou ik vind het helemaal niet erg als er weer eens iets word gevraagd dat al vaker is gevraagd. Die topics zijn vaak al ouder, en uit zo'n vraagtiopic komt altijd veel leuke info.

Het beleid vind ik dan soms ook erg krom. Maar als we het voor elkaar krijgen dat alle bokkers met wat meer respect gaan posten, dan hoeven de mods niet zoveel tijd te steken in zulke wissewasjes, en kunnen andere topics langer open blijven door het verwijderen of aanpassen van posts. Veel topics krijgen te snel een slotje omdat mods te weinig tijd hebben.

Hoewel ik er een hard hoofd in heb, want de bokkers die de sfeer verzieken zullen zich te goed voelen om dit topic op te volgen Clown

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:58

Zoals in zo'n topic. Is een meisje overvallen, 30 E. gestolen met pinnen enzo
Njaa ze kreeg echt van alles naar haar hoofd geslingert dat het nep was en zo..

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:00

Haha! Haha! Haha! Haha!
helemaal mee eens,toevallig laatste paar dagen topics gelezen,waar mensen elkaarom minste of geringste afblaffen...kinderachtig...vervelend om te lezen en geen meerwaarde. ben voorstander van discussie,maar geen persoonlijke aanvallen meer!!!!!!!!!!! BOKT GO POSITIVO Clown

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:01

Chikkie96 schreef:

Of in het topic over Haflinger Merlin wiens staart + manen waren afgeknipt, daar werd een partij met modder gegooid. Sommige mensen suggeerde dat de amazone er zelf achter zat etc. Als je niets nuttigs te melden hebt houd dan gewoon je snavel Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 17:01

Chikkie96 schreef:

sja en weet je hoe dit komt??
Door al die irritante mensen die met leugens komen.

Er zijn een aantal bokkers die met de meest bizarre topics komen, om maar aandacht te krijgen. "Kijk mij ik ben zo zielig"

Door die bizarre , ongeloofwaardige topics, en de hoeveelheid van zulke mensen, worden de mensen die niet liegen, slechter geloofd.

Is toch te gek voor woorden.