Is het met de vraag of ik een fotoshoot wil doen en daaronder de link van de site en of ik daar even wou kijken etc.
Mijn vraag; mag dit?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Spam
Spam is op geen enkele manier toegestaan op Bokt. Accounts die enkel worden gebruikt om (commerciële) links te spammen worden geband. Ook het herhaaldelijk noemen van links in discussies of het aanprijzen van je eigen producten/website waar dat irrelevant is, wordt bestraft. Dit geldt ook voor het ongevraagd versturen van pb's met reclame.
mistid schreef:Ik zou het zelf best leuk vinden dat het wordt gevraagd, maar als je er problemen mee hebt. Misschien had die gene wel geenverkeerde bedoelingen?
BitchyWitchy schreef:mistid schreef:Ik zou het zelf best leuk vinden dat het wordt gevraagd, maar als je er problemen mee hebt. Misschien had die gene wel geenverkeerde bedoelingen?
En terwijl je aangeeft geen tijd te hebben omdat je op je werk zit, toch mailtjes sturen en vragen of je ze gehad hebt............
En inderdaad, je moet er voor betalen. Als iemand wil leren foto's maken en op zoek is naar een paar oefenpaarden en dus vraagt of ze eens kosstenloos langs mag komen zodat ze kan oefenen, prima..... Maar ongevraagd jezelf tegen betaling aanbieden? Beetje jammer........
Jildau schreef:Ik moet wel zelf betalen he? Net als dat je gewoon een fotoshoot daar gaat doen. Alleen krijg je even 2 keer die link in je postvak.
dobbel schreef:betalen om te mogen fotograveren, never. maar een gratis fotos maken doe ik inderdaad ook zo nu en dan, maar moet je niet een huis tuin en keuken paard hebben, maar toch wel iets extras.
maar inderdaad dit gaat veels te ver hier, ben stiekem heel benieuwd wie die pms verstuurd,
Jildau schreef:dobbel schreef:betalen om te mogen fotograveren, never. maar een gratis fotos maken doe ik inderdaad ook zo nu en dan, maar moet je niet een huis tuin en keuken paard hebben, maar toch wel iets extras.
maar inderdaad dit gaat veels te ver hier, ben stiekem heel benieuwd wie die pms verstuurd,
Ik PM je.
Butterfly14 schreef:Ik denk zelf ook dat dat aan de situatie ligt. Als ik bij ITP mooie paarden zie die in de buurt staan stuur ik ook wel eens een pb. Het ligt dan ook aan de afspraken die je maakt, maar dat is ook regelmatig gewoon betaald, ook al heeft het ook als doel het uitbreiden van een portfolio.
Dit hangt denk ik helemaal af van de manier waarop je de pb opstelt, of je serieus bent en of je wel/niet aandringt.
Ik zet er altijd de vraag in of ze zouden reageren of ze interesse hebben, reageren ze niet is dat jammer maar ga ik niet weer pb-en. Het is dus niet zo dat ik zomaar iedereen ga pb-en om m'n fotoshoots aan te prijzen. Ik heb er tot nu toe nog geen reacties gehad dat het als vervelend werd ervaren, er zijn zelfs/juist al wat mooie dingen uit voortgekomen.