Herhalen in bokttopics.....Ergernis!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Herhalen in bokttopics.....Ergernis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 17:02

Nav dit topic: [HAW] sporthaf @ 1.10 springen!

Wáárom kunnen jullie het niet gewoon bij 1 of 2 keer commentaar houden over bijvoorbeeld het niet dragen van een cap, een slecht passend zadel etc etc?
Ik (en godzijdank meerdere met mij) snap echt niet waar die behoefte vandaan komt om tot in den treure te blijven herhalen wat al 10 x gezegd is en wat de TS ongetwijfeld zéér goed begrijpt.
Het is aan háár(of hém Haha! ) om adviezen ter harte te nemen; HAW is daarnaast ook nog altijd een rijtechnisch topic.
Kortom; wie legt mij uit waar die behoefte vandaan komt?

Cheiba

Re: Herhalen in bokttopics.....Ergernis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:04

als ik het antwoord had zou ik het je graag geven maar ik vraag mezelf dit ook weleens al Knipoog

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:04

Ik denk dat de helft van de mensen het voorgaande commentaar niet eens leest Knipoog

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 17:07

Dat zou idd ook nog wel eens kunnen ja Kinuh, hopen dat ze dat na lezen van dit topic wel gaan doen hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:10

Dan vraag ik me weer af waarom het zo is dat negatieve dingen maar 1 of 2 keer mogen worden gezegd en positieve dingen mogen 4 dan weer pagina's lang worden gezegd... Dat is dan toch ook raar? Persoonlijk vind ik dat erg scheef, want een TS kan beter 10x te veel te horen krijgen dat er echt iets niet goed is dan 10x dat haar paardje o zo leuk is. Terwijl dat arme dier bijv gewoon niet goed gereden wordt of mss wel pijn heeft door een verkeerd zadel.

Op de een of andere manier willen mensen geen commentaar krijgen, maar ik vind dat iedereen het recht heeft om daar een opmerking over te maken. Mits het natuurlijk onderbouwd is Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-04-08 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:10

Ook als je al die berichten in dat topic niet leest moet je het toch wel snappen wat voor commentaar er 5 pagina's lang word gegeven Knipoog
Beetje jammer dat topics zoals deze zoveel aandacht krijgen en anderen waarin iemand netjes met cap en goed schoeisel rijd maar een paar reacties..

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:11

Omdat iedereen een mening heeft en die heeeeel graag wil verkondigen, denk ik Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:11

& als er nou positieve opmerkingen herhaald worden? Is dat dan ook zo vreselijk irritant?

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:12

ja en weet je aan welk zinnetje ik me nog het meest erger:
" over je cap, slecht springmatriaal en schoenen is al genoeg gezegt dus daar zal ik niet over beginnen."

nou sorry hoor maar je begint er nu wel over door dit te zeggen. bleeehhh. ik wordt ik kotsziek van mensen die niets zinnigs meer hebben toe te voegen en alleen maar doorzeuren! Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Anoniem

Teiltje hebben Haha! ?

_Margot_

Ik erger me er ook dood aan, heb ook wat gezet in het topic, en de opener van het topic ge-pm't Als je het steeds herhaalt ben je kansloos, ik bedoel, één keer of twéé keer is genoeg!

@ Miss_Montana. -> Ik vind dat wel een goede opmerking, maar daar zit vaak ook nuttig rij-technisch commentaar bij Knipoog en in dat bericht staat dan ook, O, wat leuk of Het ziet er leuk uit!

Barmat

Lauss schreef:
& als er nou positieve opmerkingen herhaald worden? Is dat dan ook zo vreselijk irritant?

Ik wilde het eigenlijk nog zeggen.... 100000 x "oh wat leuk" is wel goed?? Dromen

Anoniem

omdat de ts zegt er niks mee te doen en andere zich daar zorgen over maken? Omdat ts nog geen 18 is?
En idd, dat het er leuk uitziet mag wel 100 keer?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-04-08 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:13

Weet je wat ik niet snap?

Dat iedereen zich hier zo druk om maakt.. Laat die mensen gewoon lekker die er op doorzeuren..
Ik heb er geen last van hoor.

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:13

nee, maar wij wel

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:14

_Margot_ schreef:
nee, maar wij wel

wat vind je er zo vervelend aan dan?

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 17:15

Barmat schreef:
Lauss schreef:

Ik wilde het eigenlijk nog zeggen.... 100000 x "oh wat leuk" is wel goed?? Dromen

ben ik hé-lé-maal met jullie eens dames Haha!
HAW is voor rijtechnisch commentaar dus niet voor het afkraken van het rijden zonder cap maar óók niet voor: goh wat een mooie pony of wauw wat een lekker ding etc etc etc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:15

Dan is Bokt misschien niet het juiste forum voor jou Huilen van het lachen
Snap zoiezo niet waarom je je bezig houd met iets wat je irritant vind in je vrije tijd?

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:15

Lauss schreef:
Dan is Bokt misschien niet het juiste forum voor jou Huilen van het lachen
Snap zoiezo niet waarom je je bezig houd met iets wat je irritant vind in je vrije tijd?

Ja idd, ik snap ook niet waarom iedereen zich er zo druk om maakt..

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:16

dat niemand ophoud, iedereen gaat door met zeuren, 5 bladzijdes lang, meer dan 100 keer gezegd en de volgende doet zijn verhaaltje en ga zo maar door, na 1 of 2 keer nouja ik vind van 1 tot 5 berichten normaal, maar dan is het wel duideljik, je wordt direct afgezeken, maar die opmerking van miss_Montana, over de goede, dat vind ik wel een sterke opmerking, ik weet niet wat ik daarop moet zeggen Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:16

_Margot_ schreef:
@ Miss_Montana. -> Ik vind dat wel een goede opmerking, maar daar zit vaak ook nuttig rij-technisch commentaar bij Knipoog en in dat bericht staat dan ook, O, wat leuk of Het ziet er leuk uit!

Weet ik maar je ziet ook heel vaak: 'Leuk paard! Toch vind ik dat dit en dat niet zo goed is en zo kun je eraan werken'. Dan hoeft commentaar toch helemaal niet zo ernstig te zijn? Vind het behoorlijk hypocriet om te zeggen dat negatief niet mag maar positief wel.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:17

Ik denk dat iedereen zijn eigen zegje wil doen en iedereen zijn eigen menig wil zeggen wat diegene van de foto's vind. Dat resulteerd gewoon in herhalende dingen wat als TS niet leuk is natuurlijk.
Ik heb zelf soms ook de neiging als er al zo vaak iets hetzelfde in een topic staat het nog een keer te zeggen. Soms doe ik dat ook maar denk daarna, tja, het is al zo vaak gezegd, wat heeft het voor zin om het 1000x te herhalen?

@ kinuh: vind jij het leuk om 5 pagina's door te spitten en in bijna elke post hetzelfde commentaar te vinden? Zou je het leuk vinden als dat bij je eigen topic zo ging?

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 17:18

kan me jullie mening wel voorstellen maar ik zou het leuk vinden om in een HAW topic tips en verbeterpunten te lezen zodat ik er wat van kan leren(en TS wellicht ook)van steeds dezelfde mededelingen leer ik eeeeh niks Haha!
Maargoed nogmaals; waaróm wordt dit zo frequent gedaan op bokt?

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:18

Ashley__ schreef:
@ kinuh: vind jij het leuk om 5 pagina's door te spitten en in bijna elke post hetzelfde commentaar te vinden? Zou je het leuk vinden als dat bij je eigen topic zo ging?

Nee, maar als je dat niet wil plaats je geen fotos, zo simpel is dat Knipoog

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:19

Miss_Montana schreef:
_Margot_ schreef:

Weet ik maar je ziet ook heel vaak: 'Leuk paard! Toch vind ik dat dit en dat niet zo goed is en zo kun je eraan werken'. Dan hoeft commentaar toch helemaal niet zo ernstig te zijn? Vind het behoorlijk hypocriet om te zeggen dat negatief niet mag maar positief wel.

ik vind jouw punt echt goed, over de goede opmerkingen, maar one-liners mag natuurlijk ook niet nee, maar rij-technisch wordt ook wel vrij veel herhaald Nagelbijten / Gniffelen