Want dit zie ik iig toch wel vaker voorkomen, mensen op andere fora dan bokt zien dit ook, dat er hier zo negatief wordt gereageerd op HAW.
Sommige mensen worden de grond gewoon in gestampt, en dan komt er na 10 bladzijden een mod het topic op slot gooien of waarschuwen oid.
Terwijl dit toch wel eerder ook zou kunnen? Meestal tem ik al snel als ik zie dat er veel dezelfde reacties worden gegeven die niks meer toevoegen of niet fijn geformuleerd zijn.
Als er een paar keer wat over is gezegd over de dingen die anders kunnen, dat is echt wel genoeg.
Sommige denken dat 100x herhalen de TS het overhaald om te doen wat volgens de bokkers die er reageren het beste is.
Ik vind dit niet kunnen, iedereen heeft een andere mening en er zijn meerdere wegen die naar rome leiden, maar meestal wordt er maar 1 ding geaccepteerd door bokt. De slof is ook al eigenlijk verbannen van HAW, en volgens mij alle andere hulpteugels ook.
En ja dat het misschien beter is om geen hulpteugels te gebruiken, daarvoor hoef je toch niet 10 pagina's lang hetzelfde te zeggen? En daarvoor hoeft niemand het nog niet te mogen gebruiken??
Netzoals dat mensen vinden dat de TS te zwaar is voor haar paard, en daar op door blijven gaan. Ookal heeft een DA bijv. al gezegd dat het kan.
Daarom vind ik, dat als het mogelijk is natuurlijk, dat moderators wel sneller mogen waarschuwen, ipv. pas na een paar dagen of 10 bladzijdes om het hoekje te komen kijken(als een topic heel snel gaat kan ik het begrijpen

En ook zulke topics iet direct op slot gooien, want dan straf je de TS die meestal niet veel verkeerd heeft gedaan.