Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Zeker is dat wèl handig.... alleen al om b.v. te zien in een lang topic wat TS zelf gepost heeft.
En als je geen meelezers wilt dan moet je niet op een openbaar forum posten.
Redrumfox schreef:Om deze reden blijf ik erbij dat bokt niet leesbaar moet zijn (behalve de voorpagina) voor buitenstaanders.
Miss_Montana schreef:Maar ik vind dat wel scheef 'als je post kun je het verwachten'. Dus als ik 's avonds door een donkere steeg loop en aangevallen wordt had ik daar maar niet moeten lopen omdat het een donkere steeg is? Vind dat die manier van redeneren niet echt klopt
Redrumfox schreef:Om deze reden blijf ik erbij dat bokt niet leesbaar moet zijn (behalve de voorpagina) voor buitenstaanders.
Jolliegirl schreef:je KAN verwachtne dat er mensen zijn die je berichtne lezen je plaatst ze bewust openbaar.
dit voorbeeld wat jij geetf is niet echt normaal he
openbaar informatie geven schijnbaar wel
mensne moetne gewoon uitkijken met wat ze op internet plaatsen
Denise schreef:Redrumfox schreef:Om deze reden blijf ik erbij dat bokt niet leesbaar moet zijn (behalve de voorpagina) voor buitenstaanders.
Dan maken meelezers toch gewoon een account aan? Dit lijkt me geen oplossing voor mensen die al meelezers hebben in ieder geval...
Denise schreef:Redrumfox schreef:Om deze reden blijf ik erbij dat bokt niet leesbaar moet zijn (behalve de voorpagina) voor buitenstaanders.
Dan maken meelezers toch gewoon een account aan? Dit lijkt me geen oplossing voor mensen die al meelezers hebben in ieder geval...
Denise schreef:Dan maken meelezers toch gewoon een account aan? Dit lijkt me geen oplossing voor mensen die al meelezers hebben in ieder geval...
Denise schreef:[/quote]Redrumfox schreef:Om deze reden blijf ik erbij dat bokt niet leesbaar moet zijn (behalve de voorpagina) voor buitenstaanders.
Denise schreef:Daarom zeg ik voor mensen die al meelezers hebben
Mijn meeste meelezers hebben allang een account hoor