Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lonneke schreef:de moederators
Maya schreef:Voor zover ik weet ben ik nog geen moeder hoor...Leuke typo wel
Maar dat gebeurt al LonnekeIndien er bepaalde mensen herhaaldelijk opvallen krijgen die ook een bericht gestuurd dat dat niet de bedoeling is. Indien iemand doorgaat met zo'n bericht na een moderatoropmerking hoort die daar inderdaad ook van
Miss_Montana schreef:Ik vind dat er geregeld moet worden dat je geen topics mag plaatsen zonder duidelijke foto en richt/vraagprijs. Ook niet topics van 'foto's komen vanmiddag' en uiteindelijk komen ze pas 3 dagen later. Geen foto of vraagprijs erbij? Op slot, kunnen ze een ander topic mét foto plaatsen. Als je dit doet krijg je die irritante berichten niet meer en moeten de mods dus ook niet steeds die berichten verwijderen. Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wil
Miss_Montana schreef:Ik vind dat er geregeld moet worden dat je geen topics mag plaatsen zonder duidelijke foto en richt/vraagprijs. Ook niet topics van 'foto's komen vanmiddag' en uiteindelijk komen ze pas 3 dagen later. Geen foto of vraagprijs erbij? Op slot, kunnen ze een ander topic mét foto plaatsen. Als je dit doet krijg je die irritante berichten niet meer en moeten de mods dus ook niet steeds die berichten verwijderen. Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wil
magda_90 schreef:Vind het een beetje krom (mijn mening dan) dat mensen met intresse die een vp willen weten etc. het maar via pm moeten vragen.
Ik vind het juist zwaar iritant als ik tig pm's krijg met deze vragen en wil ze daarom juist liever in het topic hebben om het overzichtelijk te houden. Maar jah dan worden die berichten weer verwijderd
En idd, topics waar geen foto's bij staan kan ik mij ook iriteren
[edit] wat typo's
Margee schreef:Of 'iets' te koop zie link Marktplaats.Of een enkele zin; paard te koop, voor meer informatie mailen.....
Maya schreef:En dat laatste mag niet, dus linken naar Marktplaats / eerder topic / fotoalbum, het moet een nette advertentie wezen. Dus als je het tegenkomt : graag TEM'en
crossmonster schreef:Oh ja en bieden ook in topic.
Vaak zie je dat Ts zegt dat er via de PB een hoger bod is gekomen. Jaja maak dat de kat wijs. Zelf beetje de prijs opdrijven
ielsjj_ schreef:Ik vindt het altijd irritant als men reageert met zoiets:
'Ik kan hem ergens goedkoper krijgen'
ofzoiets, het is een vraagprijs en als je het er niet voor wil uitgeven doe dan een bod?