Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
L_iek schreef:Ik vraag me al een jaar af wat een stipje isMaar irritant is het wel ja.
superpluisje schreef:Dat knopje is er toch al...
superpluisje schreef:Als je op bookmark drukt komt het daar toch in een lijst te staan, volgens mij krijg je dan niet steeds mails hoor.
Miss_Montana schreef:Als je op abonneer klikt krijg je allemaal mails. Dat is pas irritant.
Miss_Montana schreef:Als je op abonneer klikt krijg je allemaal mails. Dat is pas irritant.
Weet je wat ik ga doen? Ik ga een topic maken over dat ik me irriteer aan al die mensen die een topic openen iedere keer als ze zich ergens aan irriteren. Ik word werkelijk waar spuugzat van alle topics van mensen die zich aan iets irriteren, wat een gezeik allemaal. Accepteer toch eens wat meer van elkaar zegBokt is echt een weerspiegeling van de maatschappij, we kunnen niets meer van elkaar verdragen
Weet je wat ik ga doen? Ik ga een topic maken over dat ik me irriteer aan al die mensen die een topic openen iedere keer als ze zich ergens aan irriteren. Ik word werkelijk waar spuugzat van alle topics van mensen die zich aan iets irriteren, wat een gezeik allemaal. Accepteer toch eens wat meer van elkaar zegBokt is echt een weerspiegeling van de maatschappij, we kunnen niets meer van elkaar verdragen
Miss_Montana schreef:Weet je wat ik ga doen? Ik ga een topic maken over dat ik me irriteer aan al die mensen die een topic openen iedere keer als ze zich ergens aan irriteren. Ik word werkelijk waar spuugzat van alle topics van mensen die zich aan iets irriteren, wat een gezeik allemaal. Accepteer toch eens wat meer van elkaar zegBokt is echt een weerspiegeling van de maatschappij, we kunnen niets meer van elkaar verdragen
Amanda schreef:Je kan inderdaad bookmarken via de knop links bovenin. Je topic kun je via het gebruikerspaneel terugvinden.
DeniseES schreef:Ja inderdaad... ik heb liever dat het tussen 'eigen berichten' staat, dan dat je je moet 'abonneren' en je elke keer als dr wat in gezegd is een mail krijgt... dat is pas irritant... dan liever even iets zeggen in het topic waardoor hij bij mijn 'eigen berichten' komt te staan... dat vind ik een hoop ellende schelen