Ik en met mij nog een paar bokkers hebben constant last van een slome bokt. Komt dit door hoeveelheid bezoekers? Door onze computers/laptops of heeft het een andere oorzaak? Het is nl. [ als fulltime bokker ] af en toe best irritant om een paar minuten op een reactie te wachten. Misschien zeur ik nu maar bokt was eerst altijd snel en nu ineens niet meer Ben beniewd naar een oorzaak, oid.
Ja hier ook. En dan precies vandaag wanneer we met de SFérs (setjesfreaks) een nieuw topic gaa openen op blz 500. Dus moest dat ding opschieten, zit ik zeker 5 minuten te wachten tot dat ding zicht eindelijk geopent heeft
Bij mij is bokt aardig sloom af en toe. als ik naar bokt surf is ie in het begin meestal normaal en dan begint ie na een minuut of 5 erg sloom te worden.Maar heb dit niet met andere website's
Bij mij is bokt ook heel vaak sloom. Als ik dan op vernieuwen druk dan duurt het wel een tijdje voordat hij opent.. vervelend, maarja, niks aan te doen denk ik?
ik heb er af en toe ook last van..en dan maar op plaatsen drukken..krijg je dat balkje, een maal klikken is voldoende,.niets aan te doen jammer genoeg.. Zullen we wel te massaal aan het bokken zijn..
Bekend probleem en ben al een tijdje druk op zoek naar de oplossing. Het lijkt (fingers crossed) er op dat ik de belangrijkste oorzaak vanmiddag gevonden en opgelost heb. Nu hopen dat dat ook daadwerkelijk zo is. Sinds die aanpassing heb ik iig nog geen problemen gezien op de site.