Ik wil eens een balletje opgooien over filmpjes ed waar een link naar geplaatst word onder het motto van 'kleurenblindheids test' 'zie wat er fout is aan deze kamer' 'kijk eens wat een mooie reclame'. Vervolgens zit je geconcentreerd ergens naar te kijken, en krijg je weer de schrik van je leven, doordat er iemand schreeuwend je beeld in springt. Ik word hier eigenlijk heel erg moe van.
Ik heb nogal een hoog gevoeligheids gehalte, en aangezien ik net zo'n filmpje heb gekeken, kan ik in ieder geval de komende 2 tot 3 uur niet meer slapen omdat ik stijf sta van de adrenaline. Ik ken ook meerdere bokkers die na zo'n filmpje t komende kwartier tot uur niet meer normaal kunnen functioneren omdat ze zo geschrokken zijn.
Kan er geen boktregel komen dat er op een bepaalde manier van te voren duidelijk moet worden gemaakt dat het om zo'n filmpje gaat (hoewel de lol er dan dus vanaf gaat) of deze dingen te verbieden. Ik vind het echt heel erg vervelend hier zo mee geconfronteerd te worden. Ik zie ook niet helemaal in wat de lol is voor de ts, aangezien de schrikreactie niet gezien kan worden...
Edit: overgens sloeg ik ook van pure schrik mijn laptop dicht, die daardoor weer compleet ontregeld was (niet afgesloten, draaiende programma's enz) en dus door een herstel procedure moest, wat ook niet echt goed is voor mijn spullen...