Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jacimatho schreef:Het bespreken van advertenties van Marktplaats is nu eenmaal niet toegestaan op Bokt.
Zulke topics worden naar de Mesthoop verplaatst en de topicstarter wordt daarover ingelicht.
Als je graag verder wilt discussieren over het wel of niet gebruiken van een dierenklem staat het je natuurlijk vrij daar een discussie topic over te starten op het juiste tabblad...
Liezel1 schreef:maar toch ben ik ooit topics tegengekomen waarbij de beginpost was aangepast omdat advertenties bespreken niet was toegestaan.... de topics zelf zijn wel open gebleven...
Denise schreef:Maar bij deze: [PP] Opgezet veulen te koop is toch ook gewoon de link weggehaald en wordt er verder gediscussieerd... Ik heb het andere topic niet gezien waar het hier over gaat, maar volgens mij zei er iemand dat daar ook de link al weg was gehaald.
Uthrick schreef:Goh, hoe kan het toch dat ik zo'n vermoeden heb welke MOD er achter deze actie zit![]()
Maar goed, lieve lieve lieve modjes: Zoals jullie merken ben ik niet de enige die het topic graag terug wildus willen jullie hem AUB terug plaatsen? Als sommige bokkers zich storen aan het feit dat het onderwerp oorsponkelijk van MP afkomt, dan klikken ze maar snel door naar een nieuw topic!