Óf ik ben kippig, óf het is echt weg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Óf ik ben kippig, óf het is echt weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 17:37

En dan bedoel ik het topic over de dierenklem die iemand had geplaatst. Ik had daar een reactie in gegeven, wilde kijken of er al reacties zijn gekomen maar ik kan het hele topic niet meer vinden, ook niet bij mijn eigen berichten... help? Verward

Thats_Me

Re: Óf ik ben kippig, óf het is echt weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:39

is weg Lachen kan hem ook niet meer vinden tussen mijn berichten.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:40

Jep hij is idd weg.Ik kan hem ook niet vinden.Ook niet bij de zoekfunctie.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 17:43

Ah... en dan nu de vraag wáárom???? Verward Ik vind het verrekte irritant als ze "zomaar" een topic verwijderen zonder reden te noemen. Snap trouwens ook niet waarom ze het verwijderen, kan toch ook na een uitleg op slot? Of ben ik dan te veeleisend?

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:44

waarschijnlijk heeft je topic een enkeltje mesthoop gekregen Lachen

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:45

Was er dan iets heftigs met dat topic?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:46

maar ik vraag me dan af waarom...
er werd heel normaal gepraat in dat topic..
het ging in eerste instantie wel op een bespreking van een advertentie maar die had imo ook bijgewerkt en/of verwijderd kunnen worden in de beginpost, want er ontstond een leuke discussie...

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:47

Ook met de zoekfunctie kan ik het niet vinden. Waar ging het over dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:47

valt me wel vaker op, dan begin je te zoeken, en heb je zoiets, waar staat ie nou? een uitleg of alleen een melding zou wel netjes zijn vind ik.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 17:49

Ja precies Liezel1, lIk ga gewoon nu uitleg vragen aan een modje! Vind het nl echt irritant, zet er dan een reden bij ofzo!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:52

Het bespreken van advertenties van Marktplaats is nu eenmaal niet toegestaan op Bokt.
Zulke topics worden naar de Mesthoop verplaatst en de topicstarter wordt daarover ingelicht.

Als je graag verder wilt discussieren over het wel of niet gebruiken van een dierenklem staat het je natuurlijk vrij daar een discussie topic over te starten op het juiste tabblad...Knipoog

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:53

maar toch ben ik ooit topics tegengekomen waarbij de beginpost was aangepast omdat advertenties bespreken niet was toegestaan.... de topics zelf zijn wel open gebleven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:54

Heb je een voorbeeld Liezel, want dat zou idd wel verwarrend zijn.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 17:55

Ah, en dan nu de vraag ( tjah... ben kennelijk toch wat kippig Bloos ) wáár is de mesthoop dan?
Dan ga ik de getypte stukjes die NIET over de advertentie ging even kopieeren en in een nieuw topic plakken! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:55

MH is niet toegankelijk voor ons leden Uthrick...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:56

Jacimatho schreef:
Het bespreken van advertenties van Marktplaats is nu eenmaal niet toegestaan op Bokt.
Zulke topics worden naar de Mesthoop verplaatst en de topicstarter wordt daarover ingelicht.

Als je graag verder wilt discussieren over het wel of niet gebruiken van een dierenklem staat het je natuurlijk vrij daar een discussie topic over te starten op het juiste tabblad...Knipoog

als er een topic naar de mesthoop verplaatst word, kan er dan geen melding gemaakt worden? nu gaan diegene die erin gepost hebben, lopen zich nu rot te zoeken, en dat is toch best wel irritant..

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:57

Liezel1 schreef:
maar toch ben ik ooit topics tegengekomen waarbij de beginpost was aangepast omdat advertenties bespreken niet was toegestaan.... de topics zelf zijn wel open gebleven...

Daarbij had TS zelf al de link weggehaald voordat er een Mod bijkwam Lachen

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 18:00

Wat is dat nou weer voor raar gedoe dan? Het spijt me zeer maar ik vind dit toch echt mierenn**kerij hoor!
Alleen de starter verwees naar MP en wij hadden er een leuk/serieus gesprek over, ook wat ik door zo'n klem voor letsel tijdens mijn werk ( politie) heb gezien.
Daarbij was/is die klem verboden en wil/ga ik daar iets over uitzoeken maar ik kan hem niet terug vinden op marktplaats.
Dus hierbij een verzoek aan een mod om de link dan maar even te Pb-en ofzo.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:01

Maar bij deze: [PP] Opgezet veulen te koop is toch ook gewoon de link weggehaald en wordt er verder gediscussieerd... Ik heb het andere topic niet gezien waar het hier over gaat, maar volgens mij zei er iemand dat daar ook de link al weg was gehaald.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:04

Denise schreef:
Maar bij deze: [PP] Opgezet veulen te koop is toch ook gewoon de link weggehaald en wordt er verder gediscussieerd... Ik heb het andere topic niet gezien waar het hier over gaat, maar volgens mij zei er iemand dat daar ook de link al weg was gehaald.

Hier had de TS inderdaad zelf de link al verwijderd, voordat er een Mod bijkwam. Denk dat hij daarom mede is open gebleven.

Gewoon nieuwe discussie openen Knipoog Want is inderdaad een interessant onderwerp (of moet eigenlijk zeggen gruwelijk onderwerp) om over verder te praten Lachen

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 18:06

Goh, hoe kan het toch dat ik zo'n vermoeden heb welke MOD er achter deze actie zit Gestoord

Maar goed, lieve lieve lieve modjes: Zoals jullie merken ben ik niet de enige die het topic graag terug wil Ja dus willen jullie hem AUB terug plaatsen? Als sommige bokkers zich storen aan het feit dat het onderwerp oorsponkelijk van MP afkomt, dan klikken ze maar snel door naar een nieuw topic! Pling

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:12

je kan er ook een openen zonder de advetentie erbij Lachen

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:13

Ik denk niet dat ze hem terug gaan verplaatsen Huilen van het lachen

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 18:15

Ja... dat weet ik ook wel maar het gaat mij ( en de andere meiden die hier reageren denk ik ook) dat we gewoon een leuk "gesprek"hadden in dat andere topic en dat het allang niet meer over de advertentie ging. Ik heb er een tijdje niet ingekeken dus geen idee wat er nog is gezegd/gevraag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:16

Uthrick schreef:
Goh, hoe kan het toch dat ik zo'n vermoeden heb welke MOD er achter deze actie zit Gestoord

Maar goed, lieve lieve lieve modjes: Zoals jullie merken ben ik niet de enige die het topic graag terug wil Ja dus willen jullie hem AUB terug plaatsen? Als sommige bokkers zich storen aan het feit dat het onderwerp oorsponkelijk van MP afkomt, dan klikken ze maar snel door naar een nieuw topic! Pling

Als je een vermoeden hebt stuur dan even een PBtje naar een andere mod op het desbetreffende
forumonderdeel, idd wel zo netjes als ze even een mededeling naar jou toe zenden.