Dan raad ik je aan om mijn berichten eens te bekijken, ik heb 3 vaste HK topics waar ik eigenlijk elke dag meerdere keren te vinden ben. Amateurfotografen, vijfjarigen en de zesjarigen. Dus da's niet waar. Wij kletsen net zo gezellig mee
Zelf ben ik niet zo'n HK-poster, maar sommige van de mods kunnen echt heel erg goed en fanatiek HK posten.... Maar ik denk dat zeker wel iedere mod gewoon voor haar/zijn eigen plezier Bokt.
als je nieuwsgierig bent naar een bepaald iemand kun je op profiel ook de berichten van de gebruiker aanklikken. dan kun je even spieken waar ze allemaal over praten
We zijn gelukkig ook gewoon mensen Ik zit ook in een aantal HK topics. Amateurfotografen, Zuid-Hollandse bokkers, niet roken, drinken, enz, Schone Gezichten. Plus in topics verspreid op bokt die ik interessant vind.
Ik denk dat dat idd ook wel te maken heeft met welk topic je pakt. Ik post net zo gemakkelijk op HAW als op LZP of in de HK en ik ga er van uit dat de andere mods dat ook doen Als iemand van het modteam op persoonlijke titel een zinvolle aanvulling heeft dan zal dat ongetwijfeld geplaatst worden.
Mod worden... Er zijn een aantal mensen die een pbtje sturen met dat ze graag mod willen worden etc, er zijn ook een hoop mensen die gewoon ergens positief opvallen.