Ik weet dat er al verschilllende zijn geweest, maar die zijn nu allemaal gesloten. Ik mis ze!

Ik ga hem niet openen, dat laat ik aan de mods over!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miss_Malfoy schreef:
suus_ schreef:En er kan zeker geen bloopertopicmod komen ofzoIk wil ook weer graag bloopers zien. Een beetje fun op het forum
Iemand die een hoop tijd heeft
Juul schreef:Ik mis het bloopertopic ook wel. Maar ik snap ook wel waarom hij er niet meer is.. Hoop dat het ooit nog op een normale manier terug kan komen
Eleandra schreef:Lijkt mij een heel goed plan, maar op de een of andere manier hebben de mods iets tegen het bloopertopic en fotofun. Spijt me dat ik het zeg, maar ik vind de argumenten altijd redelijk waardeloos.
Te veel modwerk zeggen jullie altijd, genoeg vrijwilligers die het zouden willen doen.
Te veel nutteloze reacties, is op (J)ITP net zo, alles staat vol met 'leuk paardje' en 'wat lief en een mooie omgeving'.
Geen tijd voor zag ik net, andere dingen staan voorop, ik vind het echt super dat jullie HAW willen verbeteren en was blij met EJL-ITP, maar waarom is er wel tijd voor EJL-ITP en niet voor een bloopertopic?
Nogmaals, ik vind het echt super wat jullie allemaal voor bokt doen, maar het is wel duidelijk hoeveel mensen het bloopertopic (en fotofun, maar dat terzake) missen en is het nou werkelijk zoveel moeite om zo'n topic te openen? Dat is trouwens een serieuze vraag, want ik weet uiteraard niks van het werk achter de schermen.
Juul schreef:En hoe zit het dan met meer moderators aanstellen?