Wanneer kijk jij in het profiel van een medebokker?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Wanneer kijk jij in het profiel van een medebokker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-08 12:05

En heb jij zelf je profiel ingevuld, waarom wel/niet?

Dat is iets wat ik me al een tijdje afvraag Ja

Ik kijk als iemand iets schrijft waarvan ik denk... hmm hoe oud ben je en als ik na het lezen van een topic meer over iemand wil weten.
Mijn profiel was behoorlijk gevuld met foto's en verhalen/info over mijn hond, paard en je kreeg ook een aardig beeld van mij.
Nu hoeven jullie niet allemaal in mijn profiel te gaan kijken, want ik heb alles een paar maanden geleden gewist ivm mijn werk Clown . Ik heb ook een gebruikersnaam die niks ( meer) met mij te maken heeft, dus als iemand hier komt lezen weet 9 van de 10 niet wie of wat er achter de naam Uthrick schuil gaat Tong uitsteken Ik moet er gewoon even om denken wat ik over mijzelf vrijgeef en ik "mag" geen foto's enz meer plaatsen omdat dit een risico voor/op/tijdens mijn werk kan vormen.

Zoals ik al zei/schreef, ik ben benieuwd hoe dat bij jullie zit! Haha!

Anoniem

Re: Wanneer kijk jij in het profiel van een medebokker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:07

ik heb mijn profiel wel ingevuld Ja
als ik het met iemand heel erg oneens ben, (schrijfstijl e.d) of juist als ik het er mee eens ben, of van bokkers die ik ken, leuk om te kijken of er nieuwe foto's bij zijn gekomen.

wat voor werk doe je als ik vragen mag?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:09

Ik kijk alleen als er rare reacties komen van iemand, of als ik iemand denk te herkennen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:09

Ik heb mijn profiel gedeeltelijk ingevuld, ik ben nl van mening dat niet iedereen alles hoeft te kunnen weten. Haha!

Ik lees vrij regelmatig profielen van bokkers, ook zonder specifieke reden eigenlijk, voor de leuk. Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:10

ik kijk ook adh van een reactie naar iemands profiel

of als iemand mij een pb stuurt, check ik ook ff het profiel.

ik heb een hekel aan profielen zonder info en foto's

vaak zijn er mensen die een enorm grote mond hebben, en alles beter weten, maar ondertussen niet laten zien wie ze zelf zijn.
heb meer respect voor mensen met een grote mond, die wel laten zien wie ze zijn

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-08 12:11

Mijn werk? Nou als ik zeg: Sommige mensen zien mij als hun grootste vriend, of ze hebben een schurfthekel aan me, snap je het dan? Clown

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:12

je werkt bij de politie Haha!

Ik kijk in iemands profiel als ik iets via EA wil gaan afhandelen, of als iemand in een topic reageert en de reactie valt me op (zowel positief als negatief) Lachen

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:13

ik kijk in iemands profiel als ik nieuwsgierig ben naar iemand Tong uitsteken
ik heb zelf mijn profiel niet ingevuld haha, want ik vind dat niemand dat hoeft te weten verder, wie ik ben verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:14

Uthrick schreef:
Mijn werk? Nou als ik zeg: Sommige mensen zien mij als hun grootste vriend, of ze hebben een schurfthekel aan me, snap je het dan? Clown

dan snap ik het Ja

KiWiKo

ben een open boek Lachen Lachen

en ik vind het inderdaad wat lastig als ik een discussie genoot heb waar ik geen achtergrond info bij heb.........

@ utrick, ik heb 70 mensen op de loonlijst.......... en nog steeds sta ik achter alles wat ik post...... ik ben ondernemer, van een behoorlijk bedrijf...........

RelarDevi

Ik heb mijn profiel zeker ingevuld. Gewoon omdat ik dat leuk vind Tong uitsteken

Ik kijk ook in anderen hun profiel, na een opmerking of als ik me verveel Knipoog

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:16

Ik kijk ook in het profiel als ik nieuwsgierig ben naar iemand, maar dan meestal alleen op de positieve manier. Ik kijk graag naar het goede in de mens Lachen

Heb mijn eigen profiel dan ook gewoon eerlijk ingevuld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:17

als iemands boktnaam me aanspreekt,op negatieve of positieve manier.
en als iemand iets post wat vragen oproept of mijn interesse wekt,ja dan kijk ik in iemands profiel..

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:18

pfft, dat is wel héél verschillend hoor, maar ik zal mijn best doen.

Als ik naar iemand benieuwd ben kijk ik in zijn/haar profiel, bijvoorbeeld als diegene een erg 'rare' reactie plaatst waar ik het mee oneens ben, of juist het tegenovergestelde daarvan. (eigenlijk vaker het tweede, ik ben niet zo'n achterdochtig persoon)
Als iemand een topic opent bij itp/haw/cb/uk of misschien een ander forum kijk ik ook altijd omdat ik benieuwd ben naar meer foto's.
Als diegene een mooi/bijzonder onderschrift heeft of een mooie/bijzondere avatar.
of als ik iemands' leeftijd wil weten. Of als iemand zich aanmeld in een hk topic.

Dit topic schudt me wel ff wakker zeg, ik moet mijn profiel weer nodig aanpassen Haha! (ik ben inmiddels alweer 14 en ik heb nu twee paarden Huilen van het lachen )
Laatst bijgewerkt door Jaimyliefje op 26-01-08 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:18

Als iemand me (positief of negatief) opvalt of als ik me afvraag of ik iemand ken.
Ik heb er alleen wat basisinfo instaan Haha!. Meer vind ik niet nodig.

En wat mij laatst opviel, als mensen een jaar of 13/14 zijn maar zich eigenlijk heel volwassen en tof voelen, hebben ze er vaak geen leeftijd bijstaan. Profiel staat vol met van alles en nogwat, maar leeftijd niet Haha!.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:22

Ik heb mijn profiel ingevuld en wordt ook veel herkend op wedstrijd dus veel Bokkers uit het zuiden weten ook wie ik ben. Heb er zelfs hele leuke contacten en zelfs vriendschappen aan over gehouden.

Ik kijk in iemands profiel:
- als ik denk dat ik diegene ken
- als het iemand is waarvan ik denk dat diegene terzake kundig is (dan wil ik de achtergrond weten, welk niveau gereden, bij wie gelest, ook gewerkt in de paarden? etc.)
- als het iemand is waarvan ik denk dat diegene een grote mond heeft maar pas net om de hoek komt kijken Knipoog
- als er naar verwezen wordt in het topic.
- heel uitzonderlijk als ik op HAW echt een prachtig paard zie waar ik graag meer foto's van wil zien.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-08 12:25

@ Kiwiko
Het is ook niet zo dat ik mijn profiel zelf niet wil, maar puur omdat het niet mocht. Tijdens een les op de academie kwamen rechercheurs van interne zaken/onderzoek in de les en die hadden over elke leerling in de klas wel informatie kunnen vinden op internet en ik kan je vertellen, sommige dingen waren behoorlijk genant of prive.
Over mij kwam alleen naar voren dat ik een paard heb en hier op Bokt zit, maar dat komt omdat mijn paard een unieke naam heeft. Die hadden ze op google ingetypt en zo kwamen ze op Bokt.nl uit, zijn naam noem ik dus ook niet meer hier Haha!
Nu heb ik hier geen heel schokkende verhalen verteld dus dat was geen ramp. Waar ik wel van geschrokken ben is dat ze gewoon erg concrete voorbeelden hadden van hoe "mensen met kwade zin" wraak op jou kunnen nemen/ jou of je gezin kunnen bedreigen/chanteren door alle gegevens die ze zo van internet kunnen plukken.
Misschien wat beroerd uitgelegt zo, maar ik kan je wel vertellen dat er daardoor bij mensen/collega's dingen zijn voorgevallen die een behoorlijke invloed hebben/kunnen hebben en als je die verhalen hoort, dan ga je er wel over nadenken!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:26

ik snap het helemaal Lachen

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:34

Uthrick schreef:
@ Kiwiko
Het is ook niet zo dat ik mijn profiel zelf niet wil, maar puur omdat het niet mocht. Tijdens een les op de academie kwamen rechercheurs van interne zaken/onderzoek in de les en die hadden over elke leerling in de klas wel informatie kunnen vinden op internet en ik kan je vertellen, sommige dingen waren behoorlijk genant of prive.
Over mij kwam alleen naar voren dat ik een paard heb en hier op Bokt zit, maar dat komt omdat mijn paard een unieke naam heeft. Die hadden ze op google ingetypt en zo kwamen ze op Bokt.nl uit, zijn naam noem ik dus ook niet meer hier Haha!
Nu heb ik hier geen heel schokkende verhalen verteld dus dat was geen ramp. Waar ik wel van geschrokken ben is dat ze gewoon erg concrete voorbeelden hadden van hoe "mensen met kwade zin" wraak op jou kunnen nemen/ jou of je gezin kunnen bedreigen/chanteren door alle gegevens die ze zo van internet kunnen plukken.
Misschien wat beroerd uitgelegt zo, maar ik kan je wel vertellen dat er daardoor bij mensen/collega's dingen zijn voorgevallen die een behoorlijke invloed hebben/kunnen hebben en als je die verhalen hoort, dan ga je er wel over nadenken!

En daarom heb ik geen informatie van mezelf op internet staan. En mijn Hyves bijvoorbeeld is alleen toegankelijk voor vrienden.

Ik kijk in het profiel van een Bokker als diegene mooie foto's heeft op HAW, of bijvoorbeeld een leuke avatar heeft, als diegene een opmerkelijke uitspraak doet, als ik me afvraag hoe oud diegene is.

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:35

ik kan me de reden helemaal voorstellen waarom jij je profiel niet gevuld hebt. ik moet zeggen ik google regelmatig mijn naam --en de naam van de paarden-- dan kan ik zien wat er tevoorschijn komt.

zelf is mijn profiel maar heel sumier gevuld met niet echt relevante info. ik kijk zelf ook vaak in het profiel van iemand als ik me afvraag hoe oud die persoon is, wat voor een nivo betreffend iemand heeft gereden of gewoon uit nieuwschierigheid.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:40

Ik kijk in iemands profiel als die 'rare' dingen schrijft of als ik me afvraag hoe oud diegene is.

Ikzelf heb mijn profiel niet echt ingevuld, alleen naam & geboortedatum.
Maar dat is meer omdat ik meer niet echt te vertellen heb & omdat ik ook geen leuke foto's heb
(had eerst wel foto's in mijn profiel)

Maar ik rij bijvoorbeeld geen paard meer, dus paardeninfo invullen wordt het al niet..

Maar ik irriteer me er wel aan als andere mensen een profiel hebben waar (bijna) niks instaat Nagelbijten / Gniffelen

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:52

Ik heb eigenlijk pas paar dagen geleden profiel ingevuld, ok vnl foto's Haha!
Dat kwam eigenlijk omdat ik vaak bij anderen keek, ja ik ben zo een beruchte meelezer die weinig/niet post...ben fanatiek op een ander forum Bloos
Ook ik kon me er soms aan storen, een leeg profiel, dus kan ik zelf niet achterblijven he?

Maar ik kijk vaak naar leeftijd om eerlijk te zijn, als meelezer Clown lees je soms dingen op dit forum Misselijk vooral bij HAW....dat ik toch ga kijken waar die 'wijsheid' bij sommige comments vandaan komen..

...ps niet doorvertellen Haha!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:53

In mijn profiel staat vrij weinig. Ik ben geen bijzonder persoon en niet iedereen hoeft alles van mij te weten. Lachen

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:55

Flew....je bent herkend Cool in je profiel gespiekt Sigaar

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:56

Ik kijk in iemands profiel als ik meen iemand te herkennen die ik in het echt ook ken, en als iemand een opmerking maakt die mij nieuwsgierig maakt wat voor een persoon zoiets nou kan zeggen Schijnheilig :d