Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:stapels relatie/sex topics moet worstelen
runningkawa schreef:Citaat:stapels relatie/sex topics moet worstelen
Die mening deel ik helemaal met je...
Sex topics vind ik dan helemaal niet op een paardensite horen, de relatie topics...tja...het nivo is 9 van de 10 keer erg puberaal, maar dan blijkt het toch om een 20 jarige ofzo tegaan, want meestal wil ik al temmem dat het op JH hoort
runningkawa schreef:Citaat:stapels relatie/sex topics moet worstelen
Die mening deel ik helemaal met je...
Sex topics vind ik dan helemaal niet op een paardensite horen, de relatie topics...tja...het nivo is 9 van de 10 keer erg puberaal, maar dan blijkt het toch om een 20 jarige ofzo tegaan, want meestal wil ik al temmem dat het op JH hoort
superwoman schreef:Tja,
ik denk dat het wel goed is voor een relatief jong kind om wat te kunnen lezen over sex etc. Wanneer ze intresse krijgen, kunnen ze er maar beter wat over weten/kunnen lezen. Het is niet zo dat het wordt opgedrongen, dus iedereen kan kiezen om het aan te klikken.
Er zijn ook topics over loverboys en dat vind ik ook goed. Zo worden ze toch beter voorbereid op de boze wereld.
Caira schreef:Mag ik even hopen dat je dit niet als een serieuze post ziet, zo ja dan wil ik je graag nog eens spreken als je zelf kinderen hebt.
suze_ schreef:Over seks is op internet heel veel te vinden.
Karl66 schreef:De regels op Bokt over dit onderwerp zijn vrij simpel:
-Topics over relaties horen op LZP/JH
-Topics over sex zijn niet de bedoeling, daar is een centraal HK-topic voor
-Tenzij het topic over sex medisch gerelateerd is, dan kan er een topic op MW geopend worden.
We denken hiermee een goede balans tussen de verschillende eisen van de gebruikers gevonden te hebben. Mocht een topic volgens jou niet aan de regels voldoen, dan kan er op getemd worden, graag zelfs.