Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stef schreef:Ik rol net half van mijn stoel van verbazing hoe iemand even gezegt kreeg dat zij niet welkom was in dat KH topic... Ze hadden genoeg, was een besloten topic, blabla...
Dit gaat toch echt te ver? Bokt is openbaar!!! (toch??)
Iorrr schreef:idd! Maar raar vind ik het wel! Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch!? Maar ff een vraagje hieraan gerelateerd... Hoe tem je iets of iemand dan?
ElCamino schreef:Ach dat heb ik ook wel eens.... wil je leuk meedoen in een topic en dan krijg je commentaar dat je alleen naar bekenden post of reageert ( dat moet dan maar per pb vinden ze) of je wordt straal genegeerd....
Zelf denk ik dan gewoon, laat maar.... als ze niet willen wodt het toch nooit gezellig... en bok ik vrolijk verder ergens anders...
ElCamino schreef:Jammer dat je dingen zo uit hun context trekt.Ach dat heb ik ook wel eens.... wil je leuk meedoen in een topic en dan krijg je commentaar dat je alleen naar bekenden post of reageert ( dat moet dan maar per pb vinden ze) of je wordt straal genegeerd....
Zelf denk ik dan gewoon, laat maar.... als ze niet willen wodt het toch nooit gezellig... en bok ik vrolijk verder ergens anders...
Katja schreef:En dat is niet een persoon die bijvoorbeeld al eerder heeft lopen rellen in dat topic?
Kan me dan voorstellen dat je pissig wordt als je erachter komt dat die weer aan het meelezen is.