Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sash schreef:ik "erger" me nogal aan de topics zoals; wat voor merk zadel hebben jullie? in zulk soort topics zet iedereen zijn/haar zadelmerk neer en that's it. volgens mij word er niet eens gelezen wat anderen hebben geantwoord. en wat voor nut hebben zulke topics nou? ik snap niet dat mensen zulke topics nog openen en hierin reageren.
Chiqa schreef:...Dat noemen ze de meeuwenflats kolonie...
Elinee schreef:zijn heel veel mensen die overal maar snel een ja, nee of misschien typen, om zo maar snel een hoog berichten aantal te hebben, ?? en daar over op te kunnen scheppen, of dat stoer te vinden ??
Nymphadora schreef:Ja, je hebt ergens wel gelijk.
Al is het leuk om te vergelijken en kijken hoeveel andere ervan hebben, of wat andere doen..
Het kan ook nuttig zijn
runningkawa schreef:Aan die berichter erger ik me nog niet zo snel, je ziet snel genoeg waar het op uit gaat draaien en dan ben ik weg uit dergelijk topic.
Wat ik meer irri vind is dat mensen een beginpost lezen, ondertussen de TS op bladzijde 5 verteld dat ze het nu door de berichten anders gaat doen en dat er dan nog ff iemand aangekakt komt met wat al 5 bladzijdes is gezegt...
twister24 schreef:hihi, ik lees die meeuwenflats lekker door, wordt er heerlijk melig van.