Ziet bokt er bij een mod nou net zo uit als bij een normale bokker? Of zitten er weer overal extra knopjes?
pfoe, soms wilde ik dat ik niet zo nieuwschierig was.

Wat denken jullie?
Of misschien de mod's zelf?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Dat betekent dat er naast de TeM-knop nog twee knopjes extra zitten en bovenin het scherm hebben we een linkje naar het moderatorpaneel (wij kunnen daar dus alleen iets mee op ons eigen midjes-forum dat er verder ook hetzelfde uitziet als ieder ander forum
).
wat knopjes meer, zoals Gwen uitlegt.. Zou echt wat voor mij zijn om dan 10x op het vekeerde knopje te klikken
.
Ik ben een trendzetter.
Nothing fancy
Liesje_Lover schreef:Voor mij ook, maar gelukkig wende het na een tijdje. Moet alleen altijd uitkijken dat ik niet op de [edit] druk ipv op de [quote] als ik iemand in ons forum wil citeren, maar zelfs dat wende na een tijdjeNee het is nou wel duidelijk dat er geen printscreens staan he.
Ik vind het ook altijd wel interessant hoe het eruit zal zienwat knopjes meer, zoals Gwen uitlegt.. Zou echt wat voor mij zijn om dan 10x op het vekeerde knopje te klikken
.
.

antwoord zullen we wel nooit achter komen
)casperrr schreef:Nadat ik de zoekfunctie gebruikt heb (kan nog zeer nuttig zijn)
Kwam ik op deze links uit:
http://img104.imageshack.us/img104/6672 ... ten5gs.jpg
en
http://img114.imageshack.us/img114/4549/tem1jc.jpg

Dat is het TEM-systeem, voor het huidige TEM-systeem. Daar konden we bijvoorbeeld geen antwoord in geven, alleen meldingen mee sluiten
we hebben nu een nieuw TEM-systeem, en dat komt redelijk overeen met hoe het er in jullie Gebruikerspaneel - Tip Een Mod eruit ziet
Gwen schreef:Liesje_Lover schreef:Voor mij ook, maar gelukkig wende het na een tijdje. Moet alleen altijd uitkijken dat ik niet op de [edit] druk ipv op deNee het is nou wel duidelijk dat er geen printscreens staan he.
Ik vind het ook altijd wel interessant hoe het eruit zal zienwat knopjes meer, zoals Gwen uitlegt.. Zou echt wat voor mij zijn om dan 10x op het vekeerde knopje te klikken
.
Citaat:als ik iemand in ons forum wil citeren, maar zelfs dat wende na een tijdje.
Daar heb ik ook nog wel eens last van, gelukkig is dat alleen op de Nieuwsfora.