Hoe bok jij ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hoe bok jij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:14

Titel kan ook anders opgevat worden Huilen van het lachen Maar dat vroeg ik me even af *LOL*

Ik denk dat iedereen wel een andere 'manier van bokken' heeft. Mijn startpagina van mn internet is de voorpagina van Bokt. Meestal kijk ik eerst even bij mn eigen berichten en dan ga ik terug naar de hoofdpagina om te kijken of er een leuk topic voorbij komt, en anders ga ik door de forums heenspitten op zoek naar wat leuks en kijk af en toe weer even op de voorpagina en bij mn eigen berichten.

Dus, hoe bok jij ? Haha!

mentjuh

Re: Hoe bok jij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:15

Eerst ff kijken bij Eigen berichten en dan naar Actieve onderwerpen Tong uitsteken
En als ik echt iets zoek dan gewoon bij Forum index

Ranovich

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:16

@ Juul: Ik Bok op ongeveer dezelfde manier als jij.
Bokt is niet mijn startpagina, maar als ik op internet me mail aan het checken ben enzo, dan kijkt ik meestal ook snel even op bokt. Kijk eerst bij mijn eigen berichten en dan op de hoofdpagina of er leuke berichten voorbij komen. en soms weer naar mijn eigen berichten. En zo af en toe doorzoek ik de forums, meestal kijk ik ook nog even bij de zoekfunctie of vrienden op een leuk topic hebben gereageerd

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:17

Bokt is niet mijn startpagina maar ik ga meestal eerst mijn eigen berichten langs.
En ga dan terug naar de hoofdpagina en kijk op t voorpagina nieuws en naar nieuwe topic's.
Ik kijk bijna elke dag wel bij aangeboden/gezocht. En ga zo weer tussen door naar eigen berichten om te kijken of er een reactie na of over die van mij is geplaatst.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:17

Ook mijn openingspagina is bokt. Lachen

Altijd eerst eigen berichten checken (HK topic bijwerken!), daarna hoofdpagina om te zien of er wat voorbij komt. Dan eventueel nog in de index kijken bij de forums die ik interessant vind.

Tussendoor altijd ff de eigen berichten blijven checken natuurlijk! Ja

Baron31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:18

Eerst kijk ik even bij mijn eigen berichten, En in het topic(meeting omgeving gorinchem), dan kijk ik op de voorpagina of er nog leuke topics voorbij komen en natuurlijk profiels kijken van andere bokkers.

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:19

Ik klik idd op de hoofdpagina intressante topics aan en als er niks meer tussenzit ga ik naar eigen berichten. En dan zo een beetje heen en weer.. Tong uitsteken

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:24

Mijn startpagina is ook bokt. Thuis dan. Op mijn werk niet uiteraard.
Ik kijk altijd eerst bij Eigen berichten naar de belangrijke en interessante topics waar ik heb gepost. Daarna kijk ik naar de teampagina's of er nog belangrijke of leuke dingen gemeld zijn.
Dan kijk ik of er Tems zijn en handel die af. En dan snuffel ik wat rond, meestal op EA en tabblad algemeen.
Tussendoor kijk ik veel bij Eigen berichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:25

Ik stel zelfs op school altijd even Bokt als startpagina in Nagelbijten / Gniffelen

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:27

Eigenlijk op dezelfde manier als Amanda aangeeft, alleen hoef ik er niet bij te werken. Haha!
De pc gaat hier om 06.15 aan en om ongeveer 22.00 weer uit. Hoezo verslaafd. Clown

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:29

Bokt als startpagina, dan meteen bij mij eigen berichten kijken.
9 v/d10x post ik eerst in het meest leuke HK-topic Haha! Haha!
dan check ik mijn verdere berichten, kijk bij actieve onderwerpen. Als ik iets moet zoeken dan ga ik kijken bij forum zaken.!

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:30

Juul schreef:
Ik denk dat iedereen wel een andere 'manier van bokken' heeft. Mijn startpagina van mn internet is de voorpagina van Bokt. Meestal kijk ik eerst even bij mn eigen berichten en dan ga ik terug naar de hoofdpagina om te kijken of er een leuk topic voorbij komt, en anders ga ik door de forums heenspitten op zoek naar wat leuks en kijk af en toe weer even op de voorpagina en bij mn eigen berichten.

Nou eigenlijk precies het zelfde. Voor de rest heb ik bokt zowat de hele dag aan staan. Surf wel op andere site's, maar dan open ik een nieuw venster. Maar check bokt dan wel heel vaak. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:11

Ik ga eerst naar eigen berichten, de HK topics langs waar ik zit.
Even wat lezen en soms ook nog even posten natuurlijk.
Daarna andere interessante topics waar ik op gereageerd had,

dan meestal onder het bokken in de HK nog even HAW foto's kijken Ja en zo nu en dan even alle forums doorspitten Clown

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:12

Eerst naar mijn eigen berichten, daarna meestal naar de actieve onderwerpen. Bloos

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:12

Eigen berichten en actieve onderwerpen. Eigenlijk zelden dat ik in de tabbladen kijk. Bloos

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:14

Ann schreef:
Eigenlijk op dezelfde manier als Amanda aangeeft, alleen hoef ik er niet bij te werken. Haha!
De pc gaat hier om 06.15 aan en om ongeveer 22.00 weer uit. Hoezo verslaafd. Clown

hahah nou dat is bij mij ook hoor alleen gaat ie iets later aan en later uit.

Ik heb bokt bij me favorieten staan en dan kijk ik altijd bij me eigen berichten en bij actieve berichten.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:15

Ik bok precies hetzelfde als de TS Lachen
Mochten er veel leuke onderwerpen zijn heb ik ook meerdere boktpagina's tegelijk open staan.

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:15

Eerst even snel mijn vaste topics checken en dan een beetje kijken of er nog leuke nieuwe topics zijn om op te reageren. En terwijl ik dat doe ben ik nog liedjes aan het donwloaden, msn-en en nog 1000 andere dingen tegelijk aan het doen Clown

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:17

Ik pendel heen en weer tussen eigen berichten en de hoofdpagina. Van de tabbladen bekijk ik eigenlijk alleen UK, LN en EA.

De computer gaat ook aan als ik opsta en uit als ik naar bed ga, tussendoor doe ik wat aan het huishouden, verwerk ik mails of ga ik naar de paarden Lachen

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:19

Ik ga altijd eerst naar m'n bookmarks, dan ga ik naar actieve onderwerpen.. En tussendoor kijk ik wel eens bij links en nieuws en maatschappij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:19

_Diesel schreef:
Mochten er veel leuke onderwerpen zijn heb ik ook meerdere boktpagina's tegelijk open staan.

Dat heb ik altijd als er een topic is wat heel snel gaat, steeds pagina vernieuwen *LOL* En daarnaast heb ik dan nog een keer Bokt open staan..

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:20

Juul schreef:
_Diesel schreef:

Dat heb ik altijd als er een topic is wat heel snel gaat, steeds pagina vernieuwen *LOL* En daarnaast heb ik dan nog een keer Bokt open staan..

Ja, dat gebeurd hier ook wel eens. Heb ik opeens zes tabbladen open. Haha!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:21

Bokt is startpagina. Dan kijk ik bij mijn eigen berichten en lees alle topics bij die ik interessant vind om bij te lezen. Dan reageer ik in al die topics, en dan ga ik bij actieve onderwerpen kijken of er nog wat tussen zit.
Best levenloos hè? Huilen van het lachen En ondertussen zit ik nog op een stuk of drie andere sites met andere tabbladen enzo. Ja En soms maak ik ondertussen ook huiswerk, en ik MSN ondertussen. Clown
Zo Bok ik. Clown

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:29

Mijn eigen berichten van bokt is mijn startpagina. Die spit ik helemaal door en vervolgens ga ik naar actieve onderwerpen. Hiertussen blijf ik een beetje switchen tot het mij gaat vervelen. Dan zoek ik bij mijn eigen berichten een leuk forumdeel bv. JH. Vervolgens begint het helemaal opnieuw. Meestal is het zoiets. Lachen

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:10

Bookmarks bekijken, antwoorden etc., pm's bekijken, antwoorden en etc., en als ik daarmee klaar ben blijf ik op de hoofdpagina hangen en haal ik daar wat topics uit.