Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Je maakt jezelf niet wit door een ander zwart te maken!
Mijn opoe zei altijd: niet klagen maar dragen
runningkawa schreef:Mag ik vragen waarom je een topic opent terwijl je eigenlijk alles met een korrel zout neemt?
Dat is geen aanval, maar dat begrijp ik dan gewoon niet?
En die andere bokker kan zelf toch wel de boontjes doppen
elanor schreef:Als ik naar jouw verhaal kijk en dan naar je onderschrift moet ik toch wel even lachen hoor.Citaat:Je maakt jezelf niet wit door een ander zwart te maken!
Maar als je je zo onbegrepen voelt zou ik gewoon proberen dat eens te overleggen met betreffende mid.Als je echt gelijk hebt kan ik me niet voorstellen dat ze dat niet in overweging nemen.
sronnie schreef:Als je het niet eens bent met het beleid staat er rechts boven in je beeldscherm een kruisje..
Verder kan het in jouw ogen een onterechte OW zijn maar hoeft dus niet te betekenen dat het dan ook daadwerkelijk onterecht is
Apple schreef:Het komt wel degelijk voor dat Bemiddelaars OW's terugdraaien als ze van mening zijn dat deze niet terecht is uitgedeeld.
runningkawa schreef:Zonder de in en outs te weten niet te zeggen of die OW van jou terecht zou zijn...
Ik vond een OW een poos terug ook niet terecht...helaas vonden de mids van wel..tja dan ben je klaar, hoger beroep bestaat er niet
Nog steeds vind ik die OW niet terecht, maar over een maand is hij een half jaar oud.
runningkawa schreef:Ik heb totaal geen idee over welk topic het gaat
Ik zit in 2 hk topics en zie er nooit een mod
Zat eerst in een ander en heb het vaarwel gezegt een hele poos terug, niet door de ods, maar door de gebuikers die elkaar steeds in haren vlogen (en er dan ook weer mods kwamen)
sronnie schreef:Als je het niet eens bent met het beleid staat er rechts boven in je beeldscherm een kruisje..
Albert schreef:sronnie schreef:Als je het niet eens bent met het beleid staat er rechts boven in je beeldscherm een kruisje..
Nog mooier is het printerknopje, extra zacht papier in de printer, mooie stapel uitdraaien en mee naar het kleinste kamertje![]()
Werkt super
liesje23 schreef:@ rk, jij bedoelt dat zij het idee hadden dat mijn boktgedrag positief veranderd was?
Ik snap niet hoe dat kan als je niet kunt bokken, dus vond het wel een aardig vreemde uitspraak...
Amanda schreef:De bemiddelaars zijn een onafhankelijke partij en bekijken dingen onafhankelijk. Zowel van de kant van de gebruikers als de kant van de moderators. Uiteraard is er contact tussen mods en mids, bijvoorbeeld wanneer er vragen zijn over een uitgedeelde OW.
Dat zowel mids als mods in het boktteam zitten heeft hier niks mee te maken. Net als de wiki-coördinatoren en de nieuwsredactie is dit een stukje beleid op zich en nemen ze een onafhankelijk standpunt in.
Verder wordt een OW niet voor niks en niet zomaar gegeven. Daar gaat een heel traject aan vooraf, waar meerdere mods bij zijn betrokken. De mids komen hier pas mee in aanraking op het moment dat een bokker contact met ze opneemt na een OW en/of ban. Zij gaan zich van beide kanten inlezen en vragen stellen.
Verder vind ik het jammer dat er een topic geopend wordt over de bemiddelaars (en moderators) die samen onder een hoedje zouden spelen en niet zouden functioneren zónder dat het echt onderbouwd is (ja, een persoonlijke ervaring, maar dat zie ik niet als een onderbouwing) en zónder dat er bijvoorbeeld een advies of iets dergelijks wordt gegeven hoe het beter kan.
Het is zo makkelijk om te wijzen, maar draag ook iets aan waar we wat mee kunnen.