Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hopla schreef:Het valt me op dat er een aantal bokkers vinden dat Bokt een verkeerd OW beleid op na houdt.
Zelf heb ik ook soms mijn twijfels en dat is de reden dat ik minder post dan voorheen.
Nu is het zo dat je als je je op Bokt aan meld je akkoord gaat met de boktregels.
Dus met andere woorden, je bent akkoord.
Waarom zeuren er dan toch een aantal bokkers dat het uitdelen van OW's of de regels van bokt niet goed zijn?
Je bent toch zelf akkoord gegaan met de regels.
Als je het niet eens bent dan pas je jezelf aan of je stopt met bokken.
Niemand die je verplicht om aan Bokt mee te doen.
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
hopla schreef:Het valt me op dat er een aantal bokkers vinden dat Bokt een verkeerd OW beleid op na houdt.
Zelf heb ik ook soms mijn twijfels en dat is de reden dat ik minder post dan voorheen.
Nu is het zo dat je als je je op Bokt aan meld je akkoord gaat met de boktregels.
Dus met andere woorden, je bent akkoord.
Waarom zeuren er dan toch een aantal bokkers dat het uitdelen van OW's of de regels van bokt niet goed zijn?
Je bent toch zelf akkoord gegaan met de regels.
Als je het niet eens bent dan pas je jezelf aan of je stopt met bokken.
Niemand die je verplicht om aan Bokt mee te doen.
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Citaat:Zelf heb ik ook soms mijn twijfels en dat is de reden dat ik minder post dan voorheen
Schimmelig schreef:Ik vind 'twijfels hebben' compleet iets anders dan er 'stennis over schoppen' en '(rel)topics openen over het beleid dat er op dit forum gevoerd wordt'.
Ben het wat dat betreft met Hopla eens.
runningkawa schreef:ja schimmelig...en?Citaat:Zelf heb ik ook soms mijn twijfels en dat is de reden dat ik minder post dan voorheen
als je er minder om post ben je het dus echt totaal niet eens, anders post je vrolijk door en trek je je er niet zoveel van aan.
Dus snap ik het topic niet en denk ik, volg je eigen advies op
russel schreef:Oke nu snap ik het beter, dat HS topic heeft je doen besluiten om met de regels eens te zijn omdat bokt zo is als het is. Maar waarom dan nu dit topic openen? Netjes dan dat je dat zo kan accepteren, maar is dat het doel van deze topic, om je uit te drukken dat je het accepteert??
runningkawa schreef:net als indi snap ik het dus niet
runningkawa schreef:Tommie,
...
tommie
hopla schreef:russel schreef:Oke nu snap ik het beter, dat HS topic heeft je doen besluiten om met de regels eens te zijn omdat bokt zo is als het is. Maar waarom dan nu dit topic openen? Netjes dan dat je dat zo kan accepteren, maar is dat het doel van deze topic, om je uit te drukken dat je het accepteert??
Jij vroeg me om een voorbeeld en ik heb je een voorbeeld gegeven.
Mijn openingspost heeft niets met dit voorbeeld te maken maar de reden dat ik dit topic begon is dat het me dus opvalt dat er een aantal 'rel'bokkers zo tegen het boktbeleid aantrappen.
Wat mij betreft zou ik de beheerder adviseren om deze demostratie-topics op bokt te weigeren.
Zo voorkom je een hoop vervelende discussies.
Deze bokkers verpesten m.i de sfeer op bokt met hun getrap.
Je doet mee met de spelregels of niet.
En mijn vraag is hoe de andere bokkers hier over denken.