ITP foto's horen toch gewoon bij ITP geplaats te worden?
Viel gewoon op vandaar deze vraag

* ITP = In the Picture
*HAW = Horses at work
Voordat er daarover vragen komen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Hier kun je al je foto's kwijt, inclusief trainingsfoto’s, wedstrijdfoto’s en (vervolg-)veulenfoto’s.
Vera schreef:Inmiddels kennen we bijna alle posters op WN
Kimberley77 schreef:Nou, das ook toevallig dat je erover begint, ik vroeg het mij ook al af..alles zit apart bij de rubriek western, aanbiedingen, alles..wel apart als je het ij vraagt? Wil ik ook wel voor de ijslanders, fokkerij, foto's, evenementen, haha.
stef schreef:ik herken wat je zegt kimberly, en ja, het is absoluut hun goed recht, maar veewl (niet alle!!) westerners komen niet verder dan western en tollen enkel in hun eigen rondje rond. Is hun eigen keuze, maar ik blijf er van overtuigd dat westerners veel van dressuur/spring/whatever ruiters kunnen leren, en andersom net zo goed, alleen om een of andere reden mengt dressur/spr/sgw/etc wel en western/dres/spr etc niet
Sita_ schreef:Waarom moet er toch altijd over dat westerngedeelte gevallen worden?
Dit is al het zoveelste topic over het westerngedeelte waar ik op stuit.. Zijn het geen trouwfoto's waar men over valt is het wel een Quarter die van het zonnetje geniet en niet @ work is..
Vera schreef:Sita_ schreef:Waarom moet er toch altijd over dat westerngedeelte gevallen worden?
Dit is al het zoveelste topic over het westerngedeelte waar ik op stuit.. Zijn het geen trouwfoto's waar men over valt is het wel een Quarter die van het zonnetje geniet en niet @ work is..
Er moet iemand het pispaaltje zijn![]()
Ik snap ook niet zo goed wat er mis is met het feit dat er mensen binnen hun eigen belevingswereld blijven
Bokt is toch voor je lol?
We zijn toch tot niets verplicht?
Als we daar nu ook al ineens van alles "moeten" dan wordt het ineens niet leuk meer.
En die trouwfoto's? Ik zag toch twee welbekende westernruiters met dito paarden en westernzadels rondrijden
Vera schreef:En die trouwfoto's? Ik zag toch twee welbekende westernruiters met dito paarden en westernzadels rondrijden
Kimberley77 schreef:Joh, wil je zeggen dat je je aangesproken voelt door je eerste zin? nee toch?
Citaat:Ach doe niet zo kinderachtig. Jij weet net zo goed als ik dat het niet om die paarden ging en dat niet op iedere foto (western)paarden stonden.