Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Dat is een of andere irri bug.
Ik snap dat er niets gedaan kan worden aan mensen die vervelend zijn via pb, om het maar netjes te verwoorden.
Toch merk je wel als je het er eens over hebt met andere bokkers dat het vaak dezelfde zijn...die zitten dan in een discussie topic, krijgen het gevoel niet te kunnen winnen ofzo (alsof je dat je dat kunt winnen, maar weet anders ook geen verklaring) en gaan je dan maar sneren geven per pb.
En als dat dan gemeld wordt richting mods krijg je te horen hier kunnen we niks aan doen.
En ja dat begrijp ik, maar als er uit verschillende hoeken dan die gebruiker naar boven komt lijkt me eens een strenge pb er heen toch ook weer niet overbodig....
runningkawa schreef:Het vervelende met die pb's is dat als je het er onderling met elkaar over hebt, dat dan altijd dezelfde namen naar boven komen...en dat zijn namen die openbaar flink kunnen slijmen of net op de grens gaan hangen van wat niet kan....
Maar per pb kunnen die personen wel maar steeds doorgaan, waardoor je wel eens krijgt dat een ander openbaar over de grens gaat...niet door dat berichtje wat kantje boord was, maar wel samen door de sneren per pb
runningkawa schreef:Dat is nog erger...dat heb ik nog niet gehad