Vervelende Pb's

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnnemiekvM

Vervelende Pb's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 19:07

Even een vraagje.
Wat doe je met Pbtjes die eigenlijk niet kunnen?
Er is 1 iemand waar ik en nog een paar best wel last van hebben en zouden dat graag opgelost willen hebben.

Bij wie moeten we daarvoor zijn?

Air

Re: Vervelende Pb's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:08

Bij een mod denk ik Knipoog

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:08

volgens mij kunnen ze er niets aan doen..je kunt ze in je Foei lijst zetten..dan ontvang je volgens mij geen pb`s van die personen.
succes Knipoog

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 19:09

Dat is een goeie. Dat gaan we sowieso doen!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:10

Een paar topics hieronder is een soortgelijk topic over spampb's, kijk daar 'ns.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:44

Als je ongewenste pb's ontvangt, dan adviseren we je om de foei-functie in te schakelen. Meer hierover staat in het help-menu (voormalige FAQ).
Op pb's wordt verder geen aktie ondernomen. Dit omdat wij als moderators niet kunnen controleren of een bericht al dan niet bewerkt is.
Mocht er sprake van zijn dat er openbaar op het forum aanvallende berichten verschijnen, dan wordt het een ander verhaal. In zo'n geval kun je op de tem-knop drukken en dan nemen wij je melding in behandeling.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 20:49

Dank je wel!! Hier kunnen we alweer een stuk verder mee.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:58

In de foeilijst zetten heeft geen resultaat op de pb's. Die ontvang je gewoon. Erger nog: al lees je ze niet ....zo gauw je online komt gaat bij de afzender de pb van de outbox naar de verzonden box en krijgt de afzender het idee dat je hem gelezen hebt.

Zelfs als je hem dus niet leest.
Ik heb die vraag al eerder op bokt gesteld: is er een mogelijkheid pb's te weigeren en evt. ongeopend terug te sturen of je pb box te blokkeren voor sommige afzenders.

Dit is (nog) niet mogelijk maar staat wel bij Bart op het wensen lijstje. Terzijnertijd wordt het waarschijnlijk aangepast....

viewtopic.php?f=25&t=734253&start=0&st=0&sk=t&sd=a

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:13

Ik open dat soort pbtjes nooit,
die gaan ongeopend de prullenbak in, bij de verstuurder blijven ze dan als ongeopend in 'Postvak uit' staan Lachen

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:24

Nee, dat laatste klopt niet. Zodra je in de Inbox komt (en de betreffende pb kan alleen daardoor verwijderd), staat hij bij de afzender als 'gelezen'. Lachen

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:26

Is dat veranderd dan?
Eerder was het zo dat hij pas bij 'Verzonden' kwam te staan als de inhoud van de pb werd geopend.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:28

Yep, een hele tijd terug was dat wel zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:30

Dat is een of andere irri bug.

Ik snap dat er niets gedaan kan worden aan mensen die vervelend zijn via pb, om het maar netjes te verwoorden.
Toch merk je wel als je het er eens over hebt met andere bokkers dat het vaak dezelfde zijn...die zitten dan in een discussie topic, krijgen het gevoel niet te kunnen winnen ofzo (alsof je dat je dat kunt winnen, maar weet anders ook geen verklaring) en gaan je dan maar sneren geven per pb.
En als dat dan gemeld wordt richting mods krijg je te horen hier kunnen we niks aan doen.
En ja dat begrijp ik, maar als er uit verschillende hoeken dan die gebruiker naar boven komt lijkt me eens een strenge pb er heen toch ook weer niet overbodig....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:44

Het geeft wel een vrijbrief voor zo iemand om lekker achter de schermen de ware aard te laten zien. Gaat niet ten goede van de boktsfeer.

De sneren openlijk op het net worden ook steeds gehaaider heb ik gemerkt, de veren in de bipsjes van de mods worden ook steeds groter en zachter die die personen uitdelen. Vork

Geweldig zoals boktmodjes meelezen en snappen hoe dingen gezegd en bedoeld worden. En fantastisch dat die types lekker de handjes boven het hoofd gehouden worden, omdat de macht kennelijk met hun nieuwe verenpak zo lekker zacht zit... Clown

Ik kan mij niet voorstellen dat er niet gecontroleerd kan worden dat pb's bewerkt zijn. Als een type in het snotje valt, dan kan er wel gekeken worden hoe pb's die binnenkomen op een datum en tijd oorspronkelijk zijn geschreven. Als ze dan weer als uitgaande pb van via een andere gebruiker weer wordt doorgestuurd naar die gebruiker. Allereerste hand van dat epistel is nl niet door de ontvanger ervan te manipuleren, dat gebeurd immers dan pas als het weer wordt doorgestuurd. Het is natuurlijk maar waar men zin in heeft...

Kan mij nog herinneren van vroegâh als de netwerkbeheerder mij weer eens moest helpen omdat mijn vooroorlogse pc er weer eens uitklapte, mij mijn werk van die dag terugzette vanuit het netwerk. Inclusief alle verbeteringen die ik naderhand had gemaakt, dus ik kon meekijken hoe dingen in historie neergezet waren. Is er dan zoveel veranderd? Of had ik gewoon een goede netwerkbeheerder.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:18

runningkawa schreef:
Dat is een of andere irri bug.

Ik snap dat er niets gedaan kan worden aan mensen die vervelend zijn via pb, om het maar netjes te verwoorden.
Toch merk je wel als je het er eens over hebt met andere bokkers dat het vaak dezelfde zijn...die zitten dan in een discussie topic, krijgen het gevoel niet te kunnen winnen ofzo (alsof je dat je dat kunt winnen, maar weet anders ook geen verklaring) en gaan je dan maar sneren geven per pb.
En als dat dan gemeld wordt richting mods krijg je te horen hier kunnen we niks aan doen.
En ja dat begrijp ik, maar als er uit verschillende hoeken dan die gebruiker naar boven komt lijkt me eens een strenge pb er heen toch ook weer niet overbodig....

Ik ben het hier wel mee eens. Er worden via pb af en toe de meest zielige en walgelijke dingen verstuurd. Daar zou toch ook wat aan gedaan moeten kunnen worden?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:32

negeren werkt nog altijd het beste Knipoog

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:34

en als je zulke mensen nou aanpakt en hun pb 's hier gewoon openbaar maakt?
geen idee hoor,maar zal dat werken?

tuurlijk werkt negeren nog het beste maar toch...dan weet een ander ook hoe die persoon is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:52

Het vervelende met die pb's is dat als je het er onderling met elkaar over hebt, dat dan altijd dezelfde namen naar boven komen...en dat zijn namen die openbaar flink kunnen slijmen of net op de grens gaan hangen van wat niet kan....
Maar per pb kunnen die personen wel maar steeds doorgaan, waardoor je wel eens krijgt dat een ander openbaar over de grens gaat...niet door dat berichtje wat kantje boord was, maar wel samen door de sneren per pb Lachen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 17:12

runningkawa schreef:
Het vervelende met die pb's is dat als je het er onderling met elkaar over hebt, dat dan altijd dezelfde namen naar boven komen...en dat zijn namen die openbaar flink kunnen slijmen of net op de grens gaan hangen van wat niet kan....
Maar per pb kunnen die personen wel maar steeds doorgaan, waardoor je wel eens krijgt dat een ander openbaar over de grens gaat...niet door dat berichtje wat kantje boord was, maar wel samen door de sneren per pb Lachen

Precies.

En als je die pb's openbaar maakt krijg je een OW....Hoezo krom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:38

Krom vind ik het ook niet direct...snap het uit die kant wel..

Maar....het is ook strontvervelend als het steeds omdezelfde personen gaat en er wordt niks gedaan...als dat regelmatig naar boven komt vraag ik me toch af of er toch niet op zijn minste een flinke pb heen kan en krijg je dan nog steeds van willekeurige mensen daar bericht van toch maar wat meer?

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:18

Of mensen die een sa aanmaken en dan met pb gaan bestoken zonder verder ook maar 1 x te posten. Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:22

Dat is nog erger...dat heb ik nog niet gehad Lachen

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:31

runningkawa schreef:
Dat is nog erger...dat heb ik nog niet gehad Lachen

Tja, dan moet je Bart erachter aan sturen....maar is niet leuk Knipoog

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 20:32

Ik ken een bokker die zelf geen leven heeft en die daardoor niets anders kan dan topics van een ander meisje te verpesten op een manier dat nog net kan. De Pbs kunnen echt niet. Maarja, wat doe je er aan.

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:34

Blijven bestoken met pb's van goede psych's Knipoog Verward