Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Prisca schreef:Is het de bedoeling van Leven zonder Paarden dat het overspoeld wordt met topics waarbij er een antwoord geeft al voldoende is?. Hoeveel toegevoegde waarde heeft dat forum dan nog?.
Mas schreef:Kan me er niet aan ergeren moet ik zeggen.
Ik erger me meer aan dit soort topics, het is de laatste tijd
één en al geklaag. Je kunt zo'n topic toch gewoon negeren?
En als het antwoord op een bepaalde vraag echt zo eenvoudig te
vinden is zullen de mods de ts hier toch wel op wijzen lijkt mij?
Laat dat soort topics gewoon links liggen, het is maar internet
Verder vraag ik me af wat dan een richtlijn voor een nuttig/leuk
topic is.
Dat is toch voor iedereen anders?
LadyElmira schreef:Ach soms is het wel eens makkelijk, iets vragen op bokt. Sommige mensen weten niet dat je ergens naar toe kunt bellen en komen er door mensen zoals jou wel achter, als die tenminste zo vriendelijk zijn om te antwoorden en zo iemand die heel netjes een vraag stelt, op weg helpen. Tja, ik heb het idee dat het tegenwoordig alleen maar gaat om wat andere mensen van je denken. Omdat jij het een laag niveau vind om iets te vragen waar het antwoord al duidelijk van is, wilt nog altijd niet zeggen dat de TS het antwoord ook weet. Helaas wordt dat niet ingezien en komt er nu een zoveelste topic over hetzelfde onderwerp. Sommige mensen lijken wel te denken dat ze bokt in hun zakje hebben zitten en dat alleen mensen met schijnbare hogere niveau's qua topic's mogen bepalen wat er wel en niet op bokt komt. Gelukkig hebben wij daar boktregels voor, en mogen de modjes dit uitvogelen en niet wij.
daantjuhhh schreef:Nou ik wou net zeggen, ik erger mij meer aan DIT soort klaag topics!!
Je zegt zelf bokt is erg groot geworden.
Je moet dus ook meer uitbreiden en meerdere niveau's (zoals jij het noemd) hebben om aan ieders vraag te kunnen doen.