RobvdPK schreef:[Het paard heeft een aantal osteopatische behandelingen gekregen, en het wordt correct gereden door een instructeur.
Hoe kun jij in godsnaam weten wat eventueel het effect is van de behandeling, en wat het effect is van de training door de instructeur ? Dat kun je eenvoudigweg niet weten.
Dat kan ook niemand weten. Het herstel kan net zo goed van de 'behandeling', als van de correcte training komen. En voor een goed begrip, een correcte manier van trainen is erg belangrijk bij de behandeling van Kissing Spines.
Jouw verhaal is typisch voor de manier waarop kwakzalvers hun gelijk proberen te halen.
Een paard heeft een probleem, en herstelt. Dat herstel wordt linea recta aan de één of andere dubieuze behandeling toegeschreven, terwijl er in werkelijkheid andere zaken zijn, waarvan het veel waarschijnlijker is dat ze bij het herstel een rol hebben gespeeld.
Rob
Het paard kon al maanden niet meer lopen. Paard liep rechtuit zo krom als een hoepel, en in een bocht naar rechts viel hij letterlijk om. Ik ben 1 uur met dit paard bezig geweest en toen liep hij compleet recht en kon hij een bocht naar rechts maken.
Dezelfde man die hem daarna is gaan rijden, was al meer dan een jaar de instructeur van de vorige eigenaar en heeft er toen ook al diverse keren op gereden. Maar dit paard was voor mijn behandeling niet meer te rijden. Zodoende heb ik goed vergelijkingsmateriaal en vele getuigen.
Dit paard had dus eerst deze osteopathische behandeling nodig voordat er met training begonnen kon worden.