Ik wou hierbij even melden dat ik weer ga stoppen met moderaten. Het was een kort maar krachtige moderator periode. Ik krijg het dit jaar veel drukker met mn studie en ga nu ook bij studentenvereniging en roeivereniging, dus kost ook veel tijd. Opzich het moderaten ging prima, maar denk dat het gewoon een beetje te druk wordt en ik denk ook niet dat ik dan gedreven ben om nog echt fanatiek mod te zijn. Ik hoop dat jullie het niet heel erg vinden, vond het wel heel leuk dat ik was aangesteld tot mod en team was altijd erg aardig en behulpzaam. Je moet er wel echt voor gaan bij bokt en zo half dan mis je gewoon dingen die gebeuren op bokt, het is al zo massaal en dan ga je achter de feiten aan lopen. Iedereen van het moderator team nog veel succes. Ik blijf gewoon wel als normale user op bokt.
Jammer dat je stopt Liza. Maar modden kost idd veel tijd dus lijkt het me een weloverwogen beslissing. Het was leuk om je in het team gehad te hebben en ik wens je vanaf hier veel succes met je studie en veel plezier met roeien (en zuipen bij de studentenvereniging ) .
heel erg jammer Liza... Toch heel erg bedankt voor de tijd en inzet die je als mod in Bokt hebt gestoken! Fijn dat je als gewone user op Bokt blijft...
Kort maar krachtig! Misschien dat je toch nog eens terugkeert naar/in het groen? Ook van mijn kant succes met je studie en roeivereniging! Bedankt voor je inzet en welcome back to black!