Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_angela_ schreef:Maar in sommige topics gaat het niet alleen om rotte vis, er wordt netjes gewezen op het feit dat iets echt niet kan. Vandaag is nog een dergelijk topic op slot gegaan. De reacties waren, op 1 na, netjes, maar wel off-topic. Het topic is toch op slot gegaan omdat er niet on-topic werd verder gepraat over een probleem dat eigenlijk nog helemaal niet zou mogen spelen bij het betreffende paard...
Tanja schreef:_angela_ schreef:Maar in sommige topics gaat het niet alleen om rotte vis, er wordt netjes gewezen op het feit dat iets echt niet kan. Vandaag is nog een dergelijk topic op slot gegaan. De reacties waren, op 1 na, netjes, maar wel off-topic. Het topic is toch op slot gegaan omdat er niet on-topic werd verder gepraat over een probleem dat eigenlijk nog helemaal niet zou mogen spelen bij het betreffende paard...
Ik heb het vermoeden dat deze reactie gaat over een topic wat ik vanmorgen op slot heb gezet?
Daar ging het idd totaal niet meer over de vraag van de TS en ging men na een modopmerking gewoon doodleuk offtopic door.
Ik heb dat topic gesloten omdat ik de boel ging splitten maar nog even overleg wilde plegen met mijn medemod aldaar en gezien ik dat splitten niet iedere dag doeis dat een hoop werk en duurt dat even voor ik dat voor elkaar heb en voordat men met nog meer mensen op de TS in zou gaan hakken vond ik het toch een beter plan even een slotje te plaatsen tot ik klaar was met mijn werk. Het topic staat inmiddels weer gewoon open maar een blijvend slotje zou ook niet onterecht zijn geweest gezien de modopmerking gewoon genegeerd werd door iedereen.