Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anoniem schreef:Omdat er dan gaten vallen in topic's omdat de berichten dan ook verwijdert worden volgens mij.
sronnie schreef:Dat toegestane SA's blijven kan ik me nog wel indenken, maar hoe zit dat dan met SA's om te rellen?
Zullen echt hoop namen vrij komen.. Sjoert schreef:Waarom zouden ze verwijderd moeten worden dan?

daantjuhhh schreef:omdat er dan een hoop namen vrij komen!
Nerwen schreef:Anoniem schreef:Omdat er dan gaten vallen in topic's omdat de berichten dan ook verwijdert worden volgens mij.
Precies
Kaiya schreef:En volgens mij vallen er wel gaten in topics hoor, als je een account verwijderd.
Sammie schreef:en de namen 'zwart' worden.
.

Sander_ schreef:Het argument dat users met 0 posts wél onderling PB'en, vind ik eigenlijk te zwak.
Chiqa schreef:Of kickt Bart op een hoog ledenaantal![]()
En dat heeft hij al eens toegeven ook, dat is aantrekkelijker voor adverteerders. Maar die adverteerders zijn toch ook niet dom, die kunnen net als wij zien wie wel inlogt en wie niet. En zo'n 3 jaar terug zijn er wél een hoop users verwijderd waarvan de account nooit geactiveerd was. 
Ellende schreef:Dit onderwerp komt wel vaker voorbij: er is geen knopje waarmee gebruikers die zich enkel hebben aangemeld automagisch worden verwijderd.
kimmie261 schreef:kan dat dan niet evt door een "vrijwilliger" gedaan worden???
MoonChloe schreef:Volgens mij kan er maar 1 persoon tegelijk verdwijderd worden (en je moet ook allemaal namen zelf invoeren volgens mij)