Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
JochemteW schreef:Waarom heb je besloten om moderator te worden hier? en hoe is het zo ver gekomen?
JochemteW schreef:Waarom heb je besloten om moderator te worden hier? en hoe is het zo ver gekomen?
Urielle schreef:Ik zag het topic iig nog niet staan en heb wel vragen bedacht aan Karl voor de volgende BBB
- Hoe is het om als man te modereren op een forum dat vrnl. toch uit vrouwen en meisjes bestaat en dan ook nog in een team dat vooral uit vrouwen bestaat? Voordelen/nadelen?
- Hoe ver staat het met je Boktdictatorschap?
- Hoe is er door de Karlettes gereageerd op je moderatorschap?
Gwen schreef:Volgens mij bedoelde Urielle met 'Karlettes' de vrouw en kinderen van Karl, toch Urielle?
Lijkt me nou niet de bedoeling om hier eens even fijn je mening te spuien over de moderator of de persoon Karl. De bedoeling is gewoon de vragen te stellen waarop je graag antwoord zou willen, dan kan daaruit een selectie gemaakt worden
.
slimmerik schreef:Of zitten er bij jou thuis Gwennettes?
Gwen schreef:Was dat Karlette-topic idd een beetje vergeten. Sorry, Karl en Karlettes
.
Urielle schreef:- Hoe is er door de Karlettes gereageerd op je moderatorschap?
terorita schreef:..
dames karlette's karletten vrolijk door
terorita schreef:antwoord op de vraagUrielle schreef:- Hoe is er door de Karlettes gereageerd op je moderatorschap?
ik verkeerde in shock toestand
Gwen schreef:terorita schreef:..
dames karlette's karletten vrolijk door
'Kwetteren' was vroeger ook eigenlijk 'karletteren'. Dat is verbasterd tot 'karwetteren' en uiteindelijk tot 'kwetteren' verworden.
Citaat:Hoe is er door de Karlettes gereageerd op je moderatorschap?
slimmerik schreef:Ach ik sluit me volledig bij de vorige spreker aan. In het modereren moet ie de goude plak inmiddels dik binnen hebben. Ik als "nieuwe" Karlette wordt wel gemodereerd door Karl.![]()
Maar Karl is Karl niet meer..... Maar met runningkawa was dat destijds ook zo toch?? Is nu ze geen mod meer is, weer helemaal als vanouds. Komt nu weer voor haar mening uit. Dus voor Karl is er nog hoop.