Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Minidroppie schreef:Vind het erger als ze zelf al commetaar geven. En dan in de reactie eronder staat. Leuk paardje, Commetaar geef je zelf al.Wàt heeft diegene eraan!! Zeg dan alleen leuk paardje, òf zeg niks! Ik vind als je foto's van jezelf in een apart Topic zet dat je juist wat moet doen met het commetaar.
Maar goed, dat vind ik!
Jana_en_Ik schreef:9 van de 10 keer lees je in HAW als commentaar van de TS "Let niet op mijn houding".
Eerlijk gezegd kan ik me best een beetje irriteren aan die uitspraak. Iemand wilt wel positief commentaar, maar men moet er vooral niet op letten hoe belabbert hij/zij op het paard zit, terwijl juist de houding van de ruiter een van de allerbelangrijkste dingen is tijdens het rijden! Deze opmerking vind ik zo nonchalant overkomen, voor iets wat toch zo belangrijk is... Bij HAW wil je toch juist laten zien dat je goed rijdt/zit? Of ben ik nou de enige die dit vreemd/storend vind?
Jana_en_Ik schreef:Bij HAW wil je toch juist laten zien dat je goed rijdt/zit?
Cheveyo schreef:Jana_en_Ik schreef:9 van de 10 keer lees je in HAW als commentaar van de TS "Let niet op mijn houding".
Eerlijk gezegd kan ik me best een beetje irriteren aan die uitspraak. Iemand wilt wel positief commentaar, maar men moet er vooral niet op letten hoe belabbert hij/zij op het paard zit, terwijl juist de houding van de ruiter een van de allerbelangrijkste dingen is tijdens het rijden! Deze opmerking vind ik zo nonchalant overkomen, voor iets wat toch zo belangrijk is... Bij HAW wil je toch juist laten zien dat je goed rijdt/zit? Of ben ik nou de enige die dit vreemd/storend vind?
Het gaat toch juist om het paard?!
Anders had het wel geheten BAW (Bokkers at Work).
Cheveyo schreef:Het gaat toch juist om het paard?!
Anders had het wel geheten BAW (Bokkers at Work).
Al die vooral ongevraagde ongetwijfeld goedbedoelde adviezen waar iedereen mee gooit zijn vaak ook niet te kort. Als je ziet hoevaak men het nodig vind om dingen te herhalen....dan is de lol van een topic er al snel vanaf en kan ik me voorstellen dat ze dan neerzetten 'let niet op mijn houding".
Cheveyo schreef:maar waarom herhalen ze dan tig keer alle commentaar...das ook weer niet nodig ook al gaat het dan misschien naast het paard ook om de houding..
Barmat schreef:Cheveyo schreef:maar waarom herhalen ze dan tig keer alle commentaar...das ook weer niet nodig ook al gaat het dan misschien naast het paard ook om de houding..
Dan wordt er maar drie keer gereageerd voortaan.... zul je zien dat mensen gaan zeuren dat ze niet voldoende reactie op hun foto's krijgen
Cheveyo schreef:maar waarom herhalen ze dan tig keer alle commentaar...das ook weer niet nodig ook al gaat het dan misschien naast het paard ook om de houding..