Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tellie schreef:Bokt is natuurlijk geen proffesionele verkoopsite en kan er dus ook weinig aan doen als er iets fout gaat. Het is je eigen verantwoording. Het is natuurlijk wel slordig van de verkoper om het 2 weken later pas op te sturen, maar sommige mensen krijg hun producten niet eens. Wees blij dat je in ieder geval nog iets krijgt thuisgestuurd.
xtostarlight schreef:Tja, er kan altijd iets tussen komen waardoor je iets langer op je spullen moet wachten. Ik vind het meestal geen probleem, soms is het lastig omdat je niet weet wanneer je het pakketje kunt verwachten, maar ik kan zo niks bedenken wat ik per se morgen in huis zou moeten hebben. Ja dat ik niet kan wachten om met een nieuw dekje te rijden![]()
Yvon72 schreef:Ik snap dat Bokt geen proffesionele verkoop site is, en dat hun er niks aan kunnen doen, maar misschien is het wel een idee, om een soort lijst op te stellen met verkoop gegevens.
En het pakketje heb ik nog niet ontvangen, het is nu inmiddels 2 weken geleden, maar vanavond vertelde ze me dat ik het dinsdag in huis moet hebben, dus ik wacht nog maar af.
En je laatste zin snap ik niet helemaal, het is toch logisch dat ik het thuis gestuurd krijg, ik heb er voor betaald.
Citaat:Zo'n verkooplijst, wat bedoel je daar precies mee? Dat je van iedere bokken kan zien wat hij/zij heeft verkocht op bokt? Ik denk dat, dat geen doen is. Er wordt hier zoveel gehandeld..
Yvon72 schreef:Citaat:Zo'n verkooplijst, wat bedoel je daar precies mee? Dat je van iedere bokken kan zien wat hij/zij heeft verkocht op bokt? Ik denk dat, dat geen doen is. Er wordt hier zoveel gehandeld..
denk meer aan een bijv zwarte lijst.
Waar de mensen op staan, waar wat 'probleempjes ' mee zijn geweest, met afspraken niet nakomen na de koop.
Dus dat kan met bieden en dan puntje bij paaltje niks meer van je laten horen, of dat kan door bijv mijn geval, dat ze gewoon het niet op de bus doen.
Ymke, ik zou er totaal geen problemen mee hebben, als de verkoper het mij zou melden, maar ik heb er wel problemen mee, dat ze nu steeds zegt, ja ik doe het gelijk op de bus, vervolgens gaat haar moeder het doen, vervolgens is het al lang op de bus, dan gaat ze het echt doen, en vervolgens moet ik niet zeuren en moet ik maar geduld hebben.
Kijk daar heb ik dus wel problemen mee.
LadyElmira schreef:Yvon72 als iemand zegt dat je het dinsdag binnen moet hebben liegt diegene, echt waar. Als je je pakketje via tnt in de ochtend verstuurd heb je het in rustige dagen diezelfde dag binnen en anders die dag erna. Wilt dus zeggen dat zij maandag óf dinsdag pas gaat versturen, en dan is het nu dus nog niet op de post. Is het brievenbuspost is het zeker dezelfde dag binnen, en TNT bezorgt trouwens ook pakketjes meerendeels gewoon dezelfde dag aan huis.