-een ''normale'' frontriem
-een v-frontriem
-een zeer versierde frontriem
Het artikeltje komt in dit topic te staan

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Leentje1 schreef:@ lika93 Je moet wel toestemming hebben om ze te plaatsen. Weet niet of je dat hebt. Maar hij is wel heeeel mooi
@ Fiffill Die is super mooi, maar ook weer: heb je toestemming of is het je eigen foto??
poes schreef:Voor de foto's vind ik alleen die tweede bij die haflinger duidelijk, of die losse frontriem. Verder wel netjes. Ik weet alleen niet of het de bedoeling is alle onderdelen van het hoofdstel apart te beschrijven?
Aha, op http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdstel staat hier al een stukje over, ik wil gerust jouw extra stukje uitleg erbij gooien en wat foto'sIk zou graag een gewone frontriem hebben, die die hier al staat op die haflinger en nog een volledig versierde?
Lielle schreef:wat mij betreft wordt het een artikel hoofdstel met paragrafen over de diverse onderdelen. Klien, volgens mij is het een frondeel zonder T, in de dressuur kennen we geen onderscheid.
Lielle schreef:dan ga ik voor Frontdeel, gezien de bron van Klien, met erachter (ook wel bekend als Frondeel) en een verwijspagina