Berichten dat er getemt is negeren ?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Berichten dat er getemt is negeren ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 17:37

Daar erger ik me de laatste tijd steeds meer aan. Dan is er bijvoorbeeld een topic waar al meerdere topics over zijn, dat plaatst iemand een bericht waar dat in staat en dat hij getemt heeft en dan blijven er nog mensen reageren. Waarom toch ? Is lezen zo moeilijk, of is het gewoon koppigheid. Het topic gaat dan toch op slot, wat is het nut nog om dan te reageren ?

Anoniem

Re: Berichten dat er getemt is negeren ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 17:38

Tsja, ik vraag het me ook wel eens af. Maar schijnbaar hebben bepaalde bokkers nogal de behoefte om de TS toch nog even van info te voorzien voor een topic op slot gaat, zodat de TS dan niet vervolgens dezelfde vraag in een centraal topic hoeft te stellen, ofzo Clown

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 17:38

Topics gaan niet per definitie op slot als er getemd is Lachen.

Het heeft niet zoveel nut om in een topic te melden dat er getemd is over het algemeen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 17:40

Tsja, lijkt me dat een mod misschien ook niet altijd zin heeft om 10 tems over één topic af te werken en daarop eventueel te reageren. Ik tem bijvoorbeeld niet als ik lees dat er al getemd is. In die zin kan het zeker zin hebben, lijkt me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 17:40

Nee okee het gaat niet per definitie op slot dan. Maar ik had net bij een topic getemt, en dat ook in het topic gezet. Daarvan weet ik gewoon zeker dat er nog een topic over loopt en dat er dus een slotje op gaat komen. Maar dan praten ze gewoon vrolijk verder.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 17:44

Nouks, dat is ook weer zo Lachen.

Als een topic echt op slot kan (pagina 500 bij HK topics bijvoorbeeld) dan is het erg nuttig als al iemand in het topic noemt dat er al getemd is Lachen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:42

Jaaa of je hebt gewoon op iemand gereageerd in het topic en zet daar onder dat het topic verkeerd staat en temt, en dat staat er een bericht onder je: "topic staat verkeerd ik TeM even".

Maar als een mod nou 3 dezelfde TeM's ontvangt kan die toch wel zien welke die heeft afgewerkt?? Zou toch niet zo een probleem moeten zijn?>? (of hebben jullie het achter de schermen gewoon heel zwaar? )

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:43

Juul als er toch mensen door willen gaan met reageren dan mag dat toch? Als het gesloten is merken ze het vanzelf. Of is het direct verboden omdat jij getemt heb? Komt een beetje raar over...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:46

Nee, dat bedoel ik helemaal niet..
Ik vraag me alleen af wat het nut van reageren nog is als het toch op slot gaat omdat er al een topic over loopt.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 20:54

Anoniem schreef:
Nee, dat bedoel ik helemaal niet..
Ik vraag me alleen af wat het nut van reageren nog is als het toch op slot gaat omdat er al een topic over loopt.

Je bedoelt dat je het er nu alleen over heb als er al een ander topic overloopt, niet omdat het bv tegen de regels is?
Soms dan wil ik evengoed toch nog tips geven, wat interessert mij het dan dat er nog een ander topic over gaat.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 08:06

Als je toch geTeMt hebt, wat maakt het dan uit of mensen nog doorposten.

Ik heb vaak ook minder zin om te reageren in een topic wat al een tijd loopt. Vaak zijn er discussies aan de gang en wordt er gewoon over je reactie heengelezen. Misschien dat mensen het hierom doen.

Verder moet je je hier niet zo druk om maken, als het topic gesloten word is het probleem opgelost. Clown

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 08:31

Ik denk dat TS bedoelt dat bij een overduidelijke post dat er getemd is én een topic wat volstrekt zinloos is, het dan geen nut heeft om te reageren. Ik had gisteren twee zulke topics, dus getemd en ik zet het dan ook even in het in topic zodat een ander kan zien dat er al getemd is.....denk dat ze dit soort topics bedoelt.

Overigens was er volgens mij verder niemand die er wat in zette hoor, denk dat dat ook wel meevalt en ach soms is het ook wel lachen om een onzintopic even te volgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 20:10

Dat soort topics bedoel ik idd daffodil Ja

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 16:00

Vroeger was het zo dat je niet meer kon temmen bij een topic waar al een tem over is geweest, tegenwoordig kan dat wel.
Ik kan me voorstellen dat er meer waarde gehecht wordt aan meerdere tems in een topic, dan dat er een verdwaalde tem langs komt waaien.
Dus in zoverre heeft vaker temmen op een topic wel degelijk zin. Over de zin om het dan ook nog in het topic op te noemen: ik vind dat persoonlijk onzinnig, en voegt niets toe.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 02:21

Ik zet nooit in een topic dat ik getemd heb, want dat heeft toch geen nut vind ik

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 10:30

MSQuincyTE schreef:
Ik zet nooit in een topic dat ik getemd heb, want dat heeft toch geen nut vind ik

Lijkt me wel zinnig, dan zien andere mensen al dat het gebeurd is en dan worden de mod's niet overspoeld met allemaal dezelfde tem's

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 10:57

Mij lijkt het dus niet zinnig dus doe ik het ook niet

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:56

ik zeg ook niet dat het moet Tong uitsteken

Danisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 17:16

Ik vind het ook storend hoor Ja
Vroeger reageerde ik ook wel gewoon,maar nu heb ik zoiets van; Ik ben niet blind,ik laat het,en het komt wel goed.

Tja,sommigen denken dan misschien dat zodra het Topic weer bovenaan komt de Mod's het eerder kunnen vinden.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 17:19

Bij sommige topics meld ik het ook, bijvoorbeeld bij nieuwe bokkers en dan vermeld ik gelijk even de rede Knipoog
Als het niet goed staat of iets dergelijks.

Ik kan me bij de ergernis van TS wel aansluiten! Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 17:21

Ik denk ook altijd van: Ik meld het maar even want het is ook zo l*llig als ze zometeen een hele discussie of whatever hebben en ineens komt er een slotje op. Dan kunnen ze het beter even weten Ja

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 22:22

Tis wel zo handig als het erin zet, maar ivnd het geen probleem als mensen doorpraten, het is hun zaak als hun gesprek ineens onderbroken word door een slotje. Tevens heb ik zelf nooit zin om te reageren als ik zie dat iemand getemt heeft omdat ik dan denk topic gaat toch op slot. Lachen

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 22:40

Cyntje schreef:
Bij sommige topics meld ik het ook, bijvoorbeeld bij nieuwe bokkers en dan vermeld ik gelijk even de rede Knipoog
Als het niet goed staat of iets dergelijks.

Ik kan me bij de ergernis van TS wel aansluiten! Vork

he cyntje. Ja klopt wat je zegt. Ik had de mijne blijkbaar ook verkeerd gezet. Ik was ook blij dat je me er op attendeerde.
Maar nu is ie op slot gezet, zonder enige waarschuwing vooraf. En de moderators reageren nergens op. Ook niet op mails. Waarom dan wel op dat temmen? Snap het niet helemaal meer. Verward

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 08:04

Mensen die plaatsen 'ik heb getemt' vind ik nog irritanter eigelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 09:39

Hmmm, ik heb af en toe nog wel eens dat iemand die nog maar net op Bokt is, gewoon echt niet weet hoe het hoort. Dan zeg ik er altijd even bij "ik heb getemd, want zus en zo, dus eigenlijk hoort het zus en zo, nu zal een mod zus en zo". Heb je dus vervolgens ook geregeld mensen die op zo'n post in gaan zo van "ja [***], je zou een fantastische mod zijn", op zo'n heerlijk sarcastisch toontje, soms zelfs met een Afgod ofzo. Dat hoeft van mij dan ook weer niet, want:

A) Ik heb helemaal geen zin én geen tijd om te modden
B) Het voegt geen fiets toe aan het topic
C) Ik ben er helemaal niet op uit te worden gevraagd als mod