Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
suus_ schreef:Ik vind eigenlijk dat er een soort van spoed-tem functie moet komen.
Als er echt hevige ruzie is bijvoorbeeld dat dit topic bovenaan de TeM-lijst te zien is voor ALLE modjes
Want nu mogen ze (of jullie) toch alleen hun (of je
) eigen forum doen?! Maar dan moet het niet misbruikt worden natuurlijk
blacky4life schreef:even over dat topic van wat is een paard en pony of zo
je kunt tog ook op internet zoeken???
russel schreef:Ik vind het dan geweldig hoe het zogenaamde volwassen bokt op de zogenaamde 8jarigestort. Ze maken er dan een ellenlang topic van en dan komt er een zeur topic als deze?? Ik moet hier echt smakelijk om lachen hoor. De TS ook denk ik want kom, gewoon een lolmaker en dat is toch ook wel eens grappig? Maar iedereen moet meteen de schooljuf uit gaan hangen en boos worden, beledigen, moeilijk doen.. Poefff.
Citaat:Ik vind het dan geweldig hoe het zogenaamde volwassen bokt op de zogenaamde 8jarigestort. Ze maken er dan een ellenlang topic van en dan komt er een zeur topic als deze??
JustBepr0ud schreef:russel schreef:Ik vind het dan geweldig hoe het zogenaamde volwassen bokt op de zogenaamde 8jarigestort. Ze maken er dan een ellenlang topic van en dan komt er een zeur topic als deze?? Ik moet hier echt smakelijk om lachen hoor. De TS ook denk ik want kom, gewoon een lolmaker en dat is toch ook wel eens grappig? Maar iedereen moet meteen de schooljuf uit gaan hangen en boos worden, beledigen, moeilijk doen.. Poefff.
Russel ik weet niet wat je nu precies wilt zeggen?
Maar ik stoor me daadwerkelijk aan dit soort topics. Ja, sommige zijn grappig. Maar ik heb dit topic geopend omdat ik het steeds vaker zie voorkomen.Citaat:Ik vind het dan geweldig hoe het zogenaamde volwassen bokt op de zogenaamde 8jarigestort. Ze maken er dan een ellenlang topic van en dan komt er een zeur topic als deze??
Ik reageer niet in dit soort topics. Ik tem en ik ben er weer uit weg.
Ik lach hier dus ook niet om, omdat ik het gewoon irritant vind. Als ik wil lachen ga ik wel naar links ofzoiets, maar als ik ergens anders op bokt zit heb ik geen behoefte aan de nutteloze vragen die ik, de laatste tijd, veel vind voorkomen op bokt. ''Gewoon om een topic te openen.''
Zo te zien heb je niet echt door, waarom ik dit topic heb geopend. Nou dat kan, maar dan laat mij anders ''gewoon de schooljuf'' uithangen.