Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stef schreef:racheltje: waarom zou je een mod een pb sturen met wat zijn je hobbies? Doe je bij een willekeurige user toch ook niet?
Mods doen veel aan bokt, waar, daar hebben ze voor gekozen,.
Ik doe ook veel voor mijn baas, maar ik krijg ook geen persoonlijke vragen van mijn klanten
stef schreef:racheltje: waarom zou je een mod een pb sturen met wat zijn je hobbies? Doe je bij een willekeurige user toch ook niet?
Mods doen veel aan bokt, waar, daar hebben ze voor gekozen,.
Ik doe ook veel voor mijn baas, maar ik krijg ook geen persoonlijke vragen van mijn klanten
stef schreef:Mods lijken nu op een podest geplaatst te worden, en ik vraag me serieus af of dit wijs is
Ken het woord niet 
Om te laten zien dat mensen ook maar gewone users zijn met en eigen leven. Omdat er ook veel mods zijn, die veel users nog niet kennen omdat Bokt zo gigantisch gegroeid is. Gewoon om elkaar allemaal een beetje meer te kennen. Klein voorbeeldje, mod Odetteke is recent bevallen van haar baby. Alle moeders in het kletstopic zullen dat wel weten, maar de rest van de users totaal niet. Door dat soort persoonlijke dingen te vertellen, weten meer mensen dat weer 

Maya schreef:Wat betekent podest?Ken het woord niet
een podium, zoek ook een ander woord, maar kan er niet opkomen![]()
Gewoon om elkaar allemaal een beetje meer te kennen. Klein voorbeeldje, mod Odetteke is recent bevallen van haar baby. Alle moeders in het kletstopic zullen dat wel weten, maar de rest van de users totaal niet. Door dat soort persoonlijke dingen te vertellen, weten meer mensen dat weer
harstikke fijn voor odetteke, maar wat moet ik daarmee? Wat voegt het voor mij toe dat ik weet dat odetteke bevallen is? Er zullen ongetwijfeld meer bokkers bevallen, daar weet ik het ook niet van (en het boeit me ook niet)
Bokkers waar ik contact mee heb boeien me, ongeacht of ze user of mod zijn. Ik krijg er een beetje het gevoel bij of het BNners zijn, waar ik trouwens ook al niks mee heb
En er is nooit sprake van moeten. Als een mod / mid geen 10 vragen wilt beantwoorden, of in het verleden, een weekje van beschrijven, dan deden ze dat gewoon niet. Mensen konden zichzelf aanbieden, dus echt uit vrije wil
/edit, klein woordje aangepast
iefke schreef:Misschien voor jou niet, maar er zijn genoeg users die het wel leuk vinden. Bedoel je voetstuk?
Barmat schreef:Of voor mijn part een "ik geef het stokje door aan" idee....
dat lijkt me idd ook wel wat,.... maar krijg je dan niet groepje voor groepje dat wordt afgegaan? Sjoert schreef:Wie weet is het wel leuk om er idd de week van mod X, mid x, gebruiker x etc van te maken.![]()
Yootha schreef:Sjoert schreef:Wie weet is het wel leuk om er idd de week van mod X, mid x, gebruiker x etc van te maken.![]()
En dat als je de kroeg ingaat je kunt zeggen zet het maar op rekening van Sjoert of Kris.