Ik zou het zo handig vinden als er een spellingchecker zou zitten op Bokt.
Zodra je een bericht aan het typen bent dat je even een knoppie kan indrukken die de foutjes er voor je eruit haalt/deze eventueel kan wijzigen. Net zoals je die in je email hebt bijvoorbeeld.
Is dit te realiseren of lijkt het jullie niet niets?
Als je met Mozilla Firefox werkt kun je een 'woordenboek' installeren. Bij foutieve woorden krijg je een rood streepje onder desbetreffend woord. Erop klikken je krijgt het juiste woord te zien. Bij Internet Explorer kun je inderdaad de Google Toolbar inschakelen.
Hier is overigens een eerder topic over gestart kan ik me herinneren.
Je download de Google Toolbar en zet hem in de werkbalken. Als je een bericht hebt getypt, klik je op 'Spelling controleren' daarna wijst het zich vanzelf. Op de printscreen zie je de toolbar + spellingcontrolefunctie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=O6FIBYXY
Lijkt mij een goed idee, en ook erg handig. (handiger dan het steeds bijvoorbeeld te checken met word) Soms typ je iets fout zonder dat je het doorhebt, als er dan een streepje onder komt te staan, dan weet je dat het woord niet correct is getypt. Ik ben voor .
Het is wel een functie die op bart z'n 2do lijst voor bokt staan, maar het is iets wat vrij veel tijd kost, dus het kan gerust even duren voordat het wordt geïmplementeerd.
Ik deed het in Outlook, staat toch open en dan plak ik het in een emailtje. Mijn computer heeft het wel heel druk nu met deze Google toolbar, ik denk dat ik hem eraf ga halen. Ook vind ik de spellingchecker niet zo goed
Wel SUPER dat Bart er wel mee aan het denken is! Dat zou heerlijk zijn!