Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Apple schreef:In je gebruikerspaneel heb je links een apart hoofdstukje met behandelde TeM's waar ook de opmerking van de moddie bij staat.
Nikitah86 schreef:maar is het dan niet mogelijk (misschien een idee) om de mogelijkheid te creëren om iets met spoed te laten bekijken? bijv. in het geval dat anderen erg persoonlijke dingen over jou op bokt gaan zetten?
Shalimar schreef:Tja, spoed gaat niet altijd werken denk ik. Want de mods van het betreffende forum zijn niet 24/7 online natuurlijk. Voor het zelfde geld plaats jij 's ochtends een spoedtem en zie ik hem pas 's avonds als ik thuiskom. Dus dat wordt dan niet echt een spoedreactie terug.
Nikitah86 schreef:maar er is altijd wel een mod online die dan misschien spoedjes kan behandelen ondanks dat deze niet onder haar eigen (sub)forum vallen toch?
runningkawa schreef:Vroeger was het zo dat een mod ook tems van een ander mocht overnemen
Naar wat ik begrepen heb is dat nu niet meer. Mag dat niet meer.
Chiqa schreef:Nikitah86 schreef:maar is het dan niet mogelijk (misschien een idee) om de mogelijkheid te creëren om iets met spoed te laten bekijken? bijv. in het geval dat anderen erg persoonlijke dingen over jou op bokt gaan zetten?
Nou daar zit ik nu dus ook mee, en ik vind dat heel erg vervelend.
Ik heb diegene nog netjes een PB gestuurt maar geen reactie.
De tem staat nog onbehandeld in beeld.
Maar goed er zitten (zag ik) ook maar 2 modjes op sommige forumonderdelen...
dus dan kan het vertraging opleveren, alle begrip..
Maar t is wel erg vervelend.