300 virussen en 51 hackers, dankzij bokt??

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Eveline

300 virussen en 51 hackers, dankzij bokt??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 22:43

Ja, echt waar. Nagelbijten / Gniffelen
2 weken geleden begon mijn vriendins (Lonneke, lonniejj @bokt) computer raar te doen, hij startte niet meer op.
Dus Lonneke dacht dat er alweer een of ander virus op der computer zat.
Der vader heeft er aan gesleuteld, maar die kon niks vinden, dus naar de expert ermee. (Deltacom)
Daar heeft is de computer helemaal opgeschoond en virusvrij gemaakt. Wat bleek; ze had 300 virussen en 51 hackers op der computer, allemaal van bokt! (dat zei die man, en die heeft er echt verstand van)

Nou vroegen wij ons af: Hoe kan dat? Hoe kan er van bokt 300 virussen en 51 hackers afkomen?
Scheve mond

[edit:BartVB]
Niet Lachen Er staan geen virussen e.d. op Bokt. De man bij Deltacom is hard toe aan wat cursussen. Enige dat eventueel mogelijk is zijn links op Bokt naar andere (louche) sites op internet. Iig onzin dat het van Bokt af komt. Ik gok op een deal tussen die man van Deltacom en de vader van Lonneke Duivel
Tip voor Lonneke: Koop een Mac Knipoog
[/edit]

_Evelien

Re: 300 virussen en 51 hackers, dankzij bokt??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:46

Woow Wow!
Balen voor Lonneke!
Ik zou niet weten hoe het komt..

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:46

Nou wij controleren bijna elke dag op virussen heb nog geen virussen opgelopen dan heeft ze waarschijnlijk iets niet goed in dr computer(weet het ook niet hoor Tong uitsteken )

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:47

Zo, dat zijn er nogal wat... Scheve mond
Wel vreemd zeg, mag ze nu niet meer bokken? Knipoog

Sheerza

Lijkt me sterk dat je van bokt virussen krijgt..

Daar moet je toch echt wel dingen voor openen.. Computer zal toch wel voor meerdere dingen gebruikt worden?

Corellaa

Wow... das nie fijn..
hier idd ook geen virussen

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:48

Ik denk niet dat het door bokt zelf komt, maar wel door alles wat ze opent misschien?
als je veel op links zit en al die sites wat je opent kan wat achter zitten.
En altijd handig als je een goede virusscanner hebt, of een poppup killer ofzoiets..

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:50

ik heb ook zo'n computer Nagelbijten / Gniffelen ding is totaal sloom en geinfecteerd en ik word gek van alle popups, krijg ze er niet meer af en ik zie ze om de 5 seconden, dus computer is onbruikbaar geworden.
uiteindelijk maar een laptop met de nieuwste software, scheelt flink Clown

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:51

JustBepr0ud schreef:
En altijd handig als je een goede virusscanner hebt, of een poppup killer ofzoiets..

Helemaal mee eens.. Maar nogmaals een popupkiller voor bokt? Je krijgt alleen een pop-up als je een nieuw bericht hebt.. Ik heb een tijdje in een computerzaak gewerkt, maar van deze site krijg je echt geen virussen hoor.. Zowiezo zie je vaak aan virussen niet waar ze vandaan komen Lachen

ellepel

gewoon goede virusscan installeren?

Sita_

Bokt is toch virusvrij?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je geen virussen en andere zooi via bokt op kan lopen?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:53

Sheerza schreef:
JustBepr0ud schreef:

Helemaal mee eens.. Maar nogmaals een popupkiller voor bokt? Je krijgt alleen een pop-up als je een nieuw bericht hebt.. Ik heb een tijdje in een computerzaak gewerkt, maar van deze site krijg je echt geen virussen hoor.. Zowiezo zie je vaak aan virussen niet waar ze vandaan komen Lachen

Nee ik heb hier zelf ook geen last van
(al staat er nu wel boven 53 blocked)
Misschien ook een slim idee om zo nu en dan cookies te verwijderen, want anders blijf je rotzooi binnen halen.
Heb ook niet veel verstand van een computer, maar als er probleempjes zijn, krijg ik ze meestal wel opgelost Knipoog

en @ sita_
Kan geloof ik ook niet, je krijgt pas virussen als je iets opent (via een bestand als ik me niet vergis, (iig bij downloaden is dat zo ))

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 22:54

Kimmy: Nope, Lon mag niet meer bokken.

Lonneke heeft een virusscanner en een popupblokker, maar die man van Deltacom zei dat het alleen van bokt kwam. Scheve mond

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:55

das wel jammer natuurlijk, dat ze niet meer mag bokken.
Ik heb er in elk geval geen last van, gelukkig.
Maarja, daar koop je niets mee natuurlijk..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:56

ik heb nog nooit een vrius via bockt gekregen lijkt me echt raar als dat zou zijn

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:56

Sita_ schreef:
Bokt is toch virusvrij?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je geen virussen en andere zooi via bokt op kan lopen?

Van Bokt zelf niet maar er worden hier af en toe wel links geplaats die je leiden naar pages waarvan je wel degelijk virussen oploopt. Vannacht stond er weer eentje die nu gelukkig is weg gehaald door een mod.

Virusscanners zijn leuk maar geeft ook een schijnveiligheid. Een virusscanner loopt altijd achter de feiten aan. Per dag komen er een heleboel nieuwe virussen bij waarvoor je virusscanner pas een dag later de juiste update heeft.
Denk dus niet dat je met een virusscanner veilig bent. Hooguit wat beter beschermd tegen de wat oudere virussen. Knipoog

En met sommige pop up killers krijg je ook gratis een virus mee. Haha!

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:57

Die man zal er wel verstand van hebben en weten wat hij zegt lijkt me.. Vreemd dat dan zoveel mensen toch een andere mening hebben. Dat kan natuurlijk, bedoel er niks mee. Lachen

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:57

Bolt is een van de enige programmas waar ik nog nooit een virus og wat dan ook heb gekregen. Bokt is in 1 woord VEILIG

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:58

ThePast03 schreef:
Sita_ schreef:
Bokt is toch virusvrij?

Van Bokt zelf niet maar er worden hier af en toe wel links geplaats die je leiden naar pages waarvan je wel degelijk virussen oploopt. Vannacht stond er weer eentje die nu gelukkig is weg gehaald door een mod.

Virusscanners zijn leuk maar geeft ook een schijnveiligheid. Een virusscanner loopt altijd achter de feiten aan. Per dag komen er een heleboel nieuwe virussen bij waarvoor je virusscanner pas een dag later de juiste update heeft.
Denk dus niet dat je met een virusscanner veilig bent. Hooguit wat beter beschermd tegen de wat oudere virussen. Knipoog

En met sommige pop up killers krijg je ook gratis een virus mee. Haha!

voila, maar bokt op zich is echt veilig

xxxfhxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:59

hackers werken ook heel weinig vanaf websites, ik deed het ook nooit.
dus 51 hackers vanaf een site in een tijdsbestek van 1 jaar(???) lijkt me niet logisch.
het kan wel zijn 51 keer dezelfde hacker dus iemand die 51 keer poging heeft gedaan.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:59

ThePast03 schreef:
Sita_ schreef:
Bokt is toch virusvrij?

Oke.. Maar van alleen bokken, dus geen links naar andere pages aanklikken, kan je geen virussen krijgen hoor.. Lachen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 23:02

Sita_ schreef:
Oke.. Maar van alleen bokken, dus geen links naar andere pages aanklikken, kan je geen virussen krijgen hoor.. Lachen

Mmmm heb laatst ergens gelezen dat het al mogelijk is om in jpeg bestanden virussen te adden.
Als dat waar zou zijn zo je theoretisch wel via bokt besmet kunnen raken via de foto's die geplaatst worden.

Zelf ga ik er in ieder geval vanuit dat niets onmogelijk is op het internet. Knipoog

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 23:02

oO ik krijg nooit een virus alarm via bokkt binnen ... lijkt me sterk dat ze allemaal van bokt af komen ...

xxxfhxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 23:04

het kan best zijn dat ze van sites afkomen waarop alle fotos staan opgeslagen van haw topics enz. Maar dit is in 99 procent van de gevallen niet zo denk ik.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 23:08

Volgens mij is Bokt net zo'n site als vele anderen en kun je alleen compoutervirussen oplopen wanneer je programmatjes opent
Ik heb echt nog nooit last gehad van een virus via Bokt!