Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kylan schreef:Caballos, ik heb een paar verhalen gehoord, die dankzij een cap "goed" afgelopen zijn. Mensen die een val hebben overleefd dankzij hun cap.
Misschien weten mensen wel dat ze een risico nemen door zonder cap te rijden. Maar het is ook te 'normaal'. Niemand kijkt ervan op als iemand zonder cap rijdt. Dàt moet veranderen. Het moet normaal zijn om een cap te dragen.
De wiki geeft een voorbeeld, daar moeten dit soort dingen kloppen.
erleyne schreef:Ik ben het hier wel mee eens. Wiki zou een voorbeeld moeten zijn van hoe het wel moet!
tanya89 schreef:Niet alle mensen op bokt zijn oud en wijs genoeg hoor, ik vind ook dat de wiki het goede voorbeeld moet geven omdat veel mensen hier informatie vandaan halen.
Overigens vind ik het wél storend dat er in sommige topics in HAW zo overdreven wordt gezeurt, die mensen willen blijkbaar zonder cap rijden, nou laat ze lekker.
Maar nogmaals omdat wiki informatief(en dus de mensen de goede dingen wil leren?) is vind ik dat daar de foto's wel met cap zouden moeten zijn.
Craignethan schreef:Om heel eerlijk te zijn vind ik dit zo'n ontzettend gezeurOok in topics op HAW word ik er niet goed van. Laat iedereen toch lekker zelf weten of je een cap wil dragen of niet, er wordt al genoeg door de wet geregeld en het stikt al overal van de regeltjes.
Zolang het niet verplicht is vind ik het grote onzin om hier op Bokt met een opgeheven vingertje te gaan zwaaien.
De wiki geeft een voorbeeld? De wiki is er ter informatie, schrijf een stuk over de cap en that's it.
ProudJustify schreef:Craignethan schreef:Om heel eerlijk te zijn vind ik dit zo'n ontzettend gezeurOok in topics op HAW word ik er niet goed van. Laat iedereen toch lekker zelf weten of je een cap wil dragen of niet, er wordt al genoeg door de wet geregeld en het stikt al overal van de regeltjes.
Zolang het niet verplicht is vind ik het grote onzin om hier op Bokt met een opgeheven vingertje te gaan zwaaien.
De wiki geeft een voorbeeld? De wiki is er ter informatie, schrijf een stuk over de cap en that's it.
Ben het met je eens! We worden al zo veel bemoederd door de overheid laat iedereen dit maar voor zich uitmaken.
Castello schreef:Ik vind dit echt gezeur!!
Het is nog steeds niet verplicht met cap te rijden, iedereen heeft door het gezeur dat ontstaat als mensen foto's zonder cap plaatsen onder tussen wel door dat sommigen het niet verstandig vinden![]()
Maar het blijft iemands eigen keus en hoe graag sommige het ook willen, daar kun je dus niks aan veranderen!
En als laatste, waar houd het op? Zijn er niet meer mensen, die onder tussen ook vinden dat er wel genoeg regeltjes zijn voor onze veiligheid? Moet ik straks ook een helm op de fiets op? Want laten we even eerlijk zijn, ook dat is veiliger!