Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LiSSy schreef:ik zeg nee... bokt is een openbaar forum en daar horen geen besloten topics te zijn.
als jij alleen met die mensen wilt kletsen voeg ze toe op msn en klep daar een end verder... heb je bokt niet voor nodig
LiSSy schreef:ik zeg nee... bokt is een openbaar forum en daar horen geen besloten topics te zijn.
als jij alleen met die mensen wilt kletsen voeg ze toe op msn en klep daar een end verder... heb je bokt niet voor nodig
JorisDy schreef:Tja, kijk ik heb soms zoiets van.
Dan heb je een groepje en dan komt iemand het verstoren.
En als je zelf echt in een Huiskamer topic zit, reageert iedereen beetje boos tegen vreemde. En wil ze weghebben. Dat is wel zo!
JorisDy schreef:Ik vind wel dat je sommige mensen mag wegjagenn, zonder gezeur! Want soms past iemand echt in je groepje
JorisDy schreef:Ik vind wel dat je sommige mensen mag wegjagenn, zonder gezeur! Want soms past iemand echt in je groepje
JorisDy schreef:Gewoon kunnen zeggen na een poosje: Ja het klikt niet , wil je ons topic verlaten ofzoiets
JorisDy schreef:hahaha, nee beetje verkeerde woordkeuze.
Maar gewoon dat ze weggaan. Gewoon kunnen zeggen na een poosje: Ja het klikt niet , wil je ons topic verlaten ofzoiets