Hoe is het mogelijk dat anderen in je pb box komen??

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zobras

Hoe is het mogelijk dat anderen in je pb box komen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 23:11

Tot mijn grote verbijstering loopt er iemand rond met prints van pb's tussen mij en een andere bokker. Gaarne zou ik willen weten hoe dit mogelijk is, hoe dit kan voorkomen worden?

Als het zo is dat anderen behalve bart van het bokt team pb's mogen lezen zou ik ook dat graag willen vernemen.

En, is het te achterhalen wie dat gedaan heeft en wat wordt hieraan gedaan als dat mogelijk is?

En, wat is in dit geval het beste om te reageren? Gevoelsmatig heb ik het hier neergezet omdat eerdere ervaringen met mods was dat ik zelden antwoord kreeg.

Cheveyo

Re: Hoe is het mogelijk dat anderen in je pb box komen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:12

das lekker zeg!
Ben er ook wel benieuwd naar hoe dit kan..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:13

zal of het wachtwoord weten, en anders weet ik ook niet
je kan in elk geval niet zomaar in iedereen zijn om box zitten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:14

Bart zou eventueel technisch gezien je PB's kunnen lezen, maar dat is naar wat mij verteld is, z'n rompslomp en moet je zoveel moeite voor doen, (met andere woorden dat is het niet waard)
Daarbij geloof ik graag dat Bart wel andere dingen te doen heeft dan PBtjes van bokkers te lezen!
(P.S. dit is mij verteld, wat er precies van waar is??)

Dus denk niet dat Bart ze leest.

Er is maar een manier voor een ander om je PBs te lezen en dat is je wachtwoord weten!
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 12-04-07 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:14

Waarschijnlijk is iemand aan jou wachtwoord gekomen. Hoe weet je dan dat iemand met prints rondloopt?

Je zou aan Bart kunnen vragen of hij kijkt of je ook op een andere computer online bent geweest, dus op een ander IP-adres, en dat hij dan kijkt of dat dezelfde is als die van een andere bokker.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:15

Eleonoor schreef:
Tot mijn grote verbijstering loopt er iemand rond met prints van pb's tussen mij en een andere bokker. Gaarne zou ik willen weten hoe dit mogelijk is, hoe dit kan voorkomen worden?

Dat is inderdaad heel vreemd! Dat zou toch niet moeten kunnen! Maar kan het niet zijn dat die andere persoon waar jij mee ge-pb't hebt de berichtjes heeft uitgeprint?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:16

ik denk dat dit mogelijk is omdat iemand jouw of de anders persoon het ww gekraakt heeft.

Ik zou als de sodemieter mijn wachtwoord veranderen.........

ik denk niet dat dit te achterhalen is, althans de persoon in kwestie.

Ik kan als lid van het team geen PB's lezen, denk mods ook niet (weet ik eigenlijk wel zeker)

hoe te reageren, ik zou niet reageren........ althans niet op dit moment.

jeutje, ik zou wel boos zijn, maar dat zou ik naar de betreffende partij niet laten merken

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:18

KiWiKo schreef:
ik denk dat dit mogelijk is omdat iemand jouw of de anders persoon het ww gekraakt heeft.

Ik zou als de sodemieter mijn wachtwoord veranderen.........

ik denk niet dat dit te achterhalen is, althans de persoon in kwestie.

Ik kan als lid van het team geen PB's lezen, denk mods ook niet (weet ik eigenlijk wel zeker)

hoe te reageren, ik zou niet reageren........ althans niet op dit moment.

jeutje, ik zou wel boos zijn, maar dat zou ik naar de betreffende partij niet laten merken

Nee inderdaad, mij is verteld dat Moddie's geen PB's kunnen lezen!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:19

Mods kunnen inderdaad ook geen PB's lezen Lachen.

Als dit gebeurt is dan zou idd je wachtwoord gekraakt kunnen zijn of de andere persoon aan wie je de PB's hebt gestuurd zou ze doorgestuurd kunnen hebben Lachen.

Wachtwoord veranderen dus.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 23:21

Kim, was duidelijk bewust gekraakt omdat diegene aan het zoeken was naar berichten tussen ons in. Vermoeden is dat de pb box van de tweede bokker waar ik dus communiceerde is gekraakt. Zij heeft al actie ondernomen. Alleen wist ik het niet, en kreeg het bericht net pas. Betreffende partij heeft geluk, ik ken de boktnaam niet Knipoog . Maar de actie is echt te laag voor woorden, niet gezond meer

Vermoed ook niet dat Bart het is geweest, nee, ik weet het wel zeker. Ga er nog vanuit dat ik dat vertrouwen nog wel in hem heb Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:24

ik zou nu als ik jou was een mod (en ik wijs eigenlijk een beetje naar Apple, sorrie Apple) de betreffende namen geven, de pb wisseling doorsturen en kijken hoe of dit "opgelost" kan worden.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:25

Kiwiko heeft gelijk Lachen.

Als we namen hebben dan kunnen we kijken of er iets met die accounts aan de hand is Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:26

idd ww veranderen!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:28

Apple schreef:
Kiwiko heeft gelijk Lachen.

Als we namen hebben dan kunnen we kijken of er iets met die accounts aan de hand is Lachen.

Jullie kunnen toch ook kijken of diegene op een ander tijdstip of IP ofzo online was? Of kan alleen Bart dat?! Via IP's kun je accounts achterhalen.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 23:28

Denk dat de naam bij de bokker bekend is waarmee ik de pb's aan het uitwisselen was. Bij haar op stal doken prints op van onze conversatie.

Begrijp gewoon niet dat dit zomaar mogelijk is. Kunnen mods misschien wachtwoorden kraken?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:30

dat ook niet Haha!

maar waarom zou een mod een pb wisseling tussen jou en een andere bokker zo intressant vinden dat diegene een ww kraakt?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:33

Mods kunnen geen ww kraken.

Ik vraag me af hoe je denkt dat dit iets met de moderators te maken heeft Verward. Dit lijkt me iets tussen de bokker met wie je PB's hebt uitgewisseld en degene die haar account gekraakt heeft.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 23:38

Ben geloof ik wat wantrouwend na wat eerdere niet zo heel super ervaring met een mod.

Heb er gewoon de schurft over in dat iemand een pb-box aan het kraken is om een ander aan te vallen. En dan nog achter mijn rug om ook. Boos!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:41

Als ik het goed begrijp is jouw PB-boxs dus niet gekraakt alleen die van degene waarmee je ge-PB't hebt Lachen.

Als je niet meer informatie wilt/kunt geven dan kunnen wij als moderatorteam er ook niet veel meer mee Lachen.

Het blijkt helaas dat heel veel bokkers hele simpele wachtwoorden hebben (naam van hun paard bijvoorbeeld, of hun echte naam) dat is makkelijk te kraken.

De bokker waarmee je ge-PB't hebt zal het wachtwoord dus moeten aanpassen naar iets moeilijkers waardoor dit in de toekomst niet meer kan voorkomen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:42

Tuulijk ben je daar pissed over, zou ik ook zeker wel zijn.

en ik zou ook in zo een geval de onderste steen boven willen hebben.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 23:46

Aangezien dit een voor iedereen te lezen topic is, lijkt het me meer dan logisch dat ik hier geen namen neerzet met wie ik deze p'b's had uitgewisseld Knipoog .

Wat ik wel hoop te bereiken is dat 'de 'dader' mijn berichten bijhoudt om me op andere dingen te betrappen, dit ook leest en eens diep, diep gaat schamen.

Als iemand moeite heeft met mij, als persoon en waar ik voor studeer moeten ze bij mij zijn, en niet bij een ander. Als men vragen heeft over wat ik doe, en mijn mentor, dan moeten ze bij mij zijn met die vragen, niet bij een ander. Ik doe niets geheimzinnigs, studeer er verdorie ook nog voor, ben niet met een zweverige achterbakse opleiding bezig, dus kom bij mij als er vragen zijn. Ga niet andermans pb boxen plunderen Boos!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:48

eleonoor, ben het niet meer dan met je eens, absoluut... ik zou vreselijk door het lint gaan.

maar meis, laat je niet in dit topic verleiden tot posts die de "tegenpartij" bevredigen Lachen

naast je neerleggen dit verhaal, en ondertussen met een mod dit oplossen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:50

Eleonoor, dat bedoel ik ook. Namen noemen in het topic is niet de bedoeling. Als je wilt dat wij er meer naar kijken dan dat we nu in het openbaar in dit topic kunnen doen dan hebben we echt namen nodig (per PB, net wat Kiwiko ook voorstelde).

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 23:50

Persoon in kwestie weet door het lezen van de pb's mijn naam, dus kan zo contact met mij opnemen.

Voor info over mijn studie, zie http://www.qing-bai.nl . Het is een HBO opleiding voor chinese geneeskunde met studierichtingen acupunctuur, tuina en kruiden. Na voltooing van deze opleiding kan ik mij bij beroepsverenigingen aansluiten en als volwaardige therapeut werken en wordt zelfs door ziektekostenverzekeringen vergoed. Ik doe dus niets vaags, ik doe ik down-to-earth studie. Acupunctuur is daarbij ook nog door de WHO als goedgekeurde geneeswijze. De enige in het alternatieve groep (vraag me nog af waarom acupunctuur alternatief is, maar oke), die is goedgekeurd omdat weteschappelijke onderzoekingen de werkingen hebben aangetoont.

Dus, vragen over wat ik doe, stel ze aan mij.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 23:52

Mag ik even eerlijk zijn, mijn issue van mijn voorbarige ban is door de desbetreffende mod ook nooit opgelost. Heb toen erg veel moeite gedaan voor bokt om het een en ander te helpen, en kreeg geen response. Vandaar deze topic. Ben erg blij met de reacties die hier nu staan, krijg zo meer het gevoel dat ik gehoord wordt.