Ik wilde ergens een topic openen in de catogarie over verzorgpaarden, dat lukte niet want er stond: Je kan in dit topic niet antwoorden. Ik Probeerde het op meerdere plekken en nergens behalve op dit forum lukte het. Waarom? Wie weet Wat er aan de hand is.
Je kunt geloof ik pas een bericht plaatsen in een topic dat niet over paarden gaat, als je 25 berichten hebt geplaats in topics die wel over paarden gaan of zoiets.
vind het eerlijk gezegd wel een beetje vreemd voor mensen die al een tijd aangemeld zijn. Ik zelf bijvoorbeeld ben lang niet op Bokt geweest omdat ik daar simpelweg gewoon geen tijd meer voor had. Nu wilde ik een advertentie zetten en dat mag dan opeens niet meer??
Ik moet me nu dus suf gaan zitten typen in allerlei topics voordat ik weer berichten mag plaaten in bepaalde catogorien? haha
Helaas veranderen regels wel een ja, om een forum beter te laten verlopen. En op zich heb je 25 posts zo gedaan. Er is vast wel een onderwerp waar jij wel wat over weet.
In wat voor'n topic moet je dan vooral iets zetten want ik kan het namelijk ook nog niet. Ik praat veel mee in kraamstal en dan bij [HK][Barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2007! Is dat wel een goed topic?