Centraal topic ponykampen..?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Centraal topic ponykampen..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 19:21

't valt me op dat de laatste tijd erg veel topics verschijnen met vragen over ponykampen. Blijkbaar zijn er heel veel bokkers/tjes die door de bomen het bos niet meer zien, er zijn ook zoveel ponykampen. Is het niet een idee om hier een centraal topic voor aan te maken?

Via de zoekfunctie zag ik dat er vorig jaar een lijst met alle ponykampen of iets dergelijks zou worden gemaakt (viewtopic.php?f=25&t=615586&st=0&sk=t&sd=a&hilit=centraal+topic+ponykampen&start=25), maar volgens mij is dat nooit meer gebeurd. Misschien is het handig om dit nog voor de zomer op poten te zetten. Anders krijg je zo ontzettend veel topics met dezelfde vraag.. terwijl toch iedereen iets anders zoekt in een ponykamp.

Ik weet dat er een bokker is die een site heeft waar heel veel ponykampadressen opstaan, dit is heel goed bruikbaar denk ik, maar ik weet zo gauw even niet wie dit is..

wat jullie? Haha!

_Ismay__

Re: Centraal topic ponykampen..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:25

Mij lijkt het wel een goed idee, want idd heb je nu superveel dezelfde topic's .. Ik ben voor Lachen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:48

Lijkt mij een heel goed idee! Op BRT worden ook iedere keer weer nieuwe topics geopend, het worden er gewoon veel te veel.
O ja, die Bokker die je bedoelt is Ladypaard en de website is http://www.alleponykampen.tk/

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 19:49

ah, ja die bedoel ik! Een heel goed initiatief van haar, maar blijkbaar zijn er nog veel mensen die vragen hebben of ervaringen willen horen van andere bokkers.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:52

Vooral de ervaringen vinden de meeste erg interessant, kan ik mij ook wel wat bij voorstellen eerlijk gezegt maar het lastige met een centraal topic is dat het zo snel zo mega groot wordt en wil je dan iets over 1 bepaald kamp weten dan zoek je je wel helemaal gek. Maar al die aparte topics die geopend worden vind ik ook weer geen oplossing, het moet anders kunnen.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 22:41

ja, misschien moeten "ervaringsdeskundigen" vrijwillig hun pb-box openstellen voor mensen met vragen over bepaalde kampen, of een stukje erover schrijven of iets.. om discussies te voorkomen. Ik weet het zo gauw even niet.. Knipoog
Nog meer mensen ideeen?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:57

Ik denk dat we even tot begin April moeten wachten, dan wordt bekend gemaakt wat het GBP is en wellicht komt er een heel informatief stuk bij op Bokt. Daar kan dan ook heel wat info over ponykampen in staan.
Maar daarvoor moeten we nog even geduld hebben (en het is niet mijn bedoeling om ook van dit topic een GBP topic te maken Knipoog dus daar moest ik maar eens niets meer over zeggen Haha! )

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:58

Bij de vorige keer dat er zo'n lijst gemaakt zou worden was het geloof ik het idee om achter elk kamp/trektocht een naam te zetten van iemand die haar/zijn pb-box openstelt voor PB's. Meisje had er alleen uiteindelijk te weinig tijd voor om het te maken. Denk dat zoiets het handigst is.
en dan een Mod (of des noods ander persoontje) die de lijst/topic beheerd en elke keer regeld dat de lijst met kampen bij gewerkt wordt. Beetje netjes gesorteerd houden op provincie en achter elke site een link+persoon die gepb't kan worden of meerdere personen.

Alleen dan moet er wel iemand zijn die hier wat tijd voor wil opofferen Knipoog

Lees ik een heel nieuw ding over het GBP Haha! Telaat Tanja, nu is het al bekend Clown

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:02

Niks bekend Clown ik weet ook niets van het GBP hoor maar het zou zomaar iets kunnen zijn wat met een info deel van de site te maken heeft.
Okay en nu stop ik met speculeren Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:03

anders wordt dit ook weer zo'n topic Nagelbijten / Gniffelen en het gaat over ponykampen.
Maar voor meer verzinsels moeten we wachten tot na 1 april?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:05

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:07

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:16

maar is het niet handig dat voor drukbezogte ponykampen wel een topic word gemaakt? ik bedoel, je hebt nu toch ook een lamoen kletstopic. en ze hebben ook en topic over de trektochten van het relaar, als dat allemaal over de pb moet Sigaar kun je dan niet een centraal ponykamptopic maken met zo'n lijst met ponykampen, en dan een naam erbij voor iemand die je een pbtje kunt sturen, en als dat er is de link van het topic waar het over dat ponykamp/manege gaat? daar staan dan meestal wel ervaringen op....

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:00

De kletstopics staan toch in de huiskamer of niet? Daar kan dan altijd nog een link naar gegeven worden want de HK topics kunnen natuurlijk gewoon door blijven lopen (vind ik)

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:51

vind ik ook Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 15:45

HK-topics hebben verder ook weinig te maken met dit denk ik. Ze mogen van mij in elk geval ook blijven Knipoog

Waar het nu meer om gaat zijn toch de: Wie weet een leuk ponykamp topic's? Daar zou een centraal topic wel heel handig voor zijn Ja

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 17:54

ja.... mischien kan het in de FAQ stan. als je een centraal topic maakt komen er denk ik toch snel reacties van' is die leuk?' enz. dan word het erg onoverzichtelijk.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 22:03

ja.. djoni, daar heb je wel een punt, je krijgt natuurlijk binnen een topic heel gauw discussies over welk kamp er nou leuker is.
Misschien kan er een sticky worden gemaakt ofzo, die dan bovenaan bij MP blijft staan..? Met links naar huiskamertopics oid.
Zo is djoni tenslotte ook binnen "ons" topic overgehaald om op onze manege op trektocht te gaan.
Tsja, ik weet 't niet.. ik weet alleen dat ongeveer elk nieuw "welk-ponykamp-moet-ik-kiezen"-topic uitmondt in een opsomming van de bekende, geijkte kampen/maneges. dat kan wel anders volgens mij.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 09:44

dus dan zou het een lijst worden met ponykampen die als stickey bovenaan staat. Achter het ponykamp staat een link naar een topic dat daarover gaat. (voor als je er meer info over wilt)
Denk dat er dan ook een mod of andere vrijwilliger moet zijn die gepb't kan worden als er een ponykamp is dat er niet tussen staat. Zodat de lijst af en toe bijgewerkt moet worden.

Zo'n topic?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 18:03

Ja, zoiets! Ja

Modjes, waar zijt gij? Haha!

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 18:58

Ik heb wat modjes gevraagd te komen kijken naar jullie vraag dus die zullen zo gauw ze kunnen wel even langs schieten Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 23:45

Dankje Chica Lachen

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 10:55

Ik heb hier een tijdje geleden ook eens een mod over gepbd. Hun waren tot een besluit gekomen dat ze het niet wouden.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 11:30

okee, waarom niet dan?

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 09:37

is mijn site niet genoeg dan Nors opkijken Nors opkijken

Haha! per kamp is er ook een topic aan gekoppeld,
maar moeten er wel mensen reageren Haha!
edit: voor de goede reclame nog een keer, www.alleponykampen.tk